Молочним бізнесом почали займатися селяни, які часто їздили на заробітки в інші країни чи регіони. Завдяки відкриттю ферм вони мають змогу працювати вдома та забезпечувати робочими місцями своїх односельців. Про це йдеться у повідомленні на сторінці інвестиційного проєкту «Сімейні молочні ферми» у Facebook.
І додається, що наразі стартував Третій раунд проєкту, який триватиме до 31 березня включно. Мінімальна інвестиція становить 15 тис. грн. Кожен інвестор стає співвласником соціально відповідального бізнесу.
«Ми успішно завершили два раунди інвестицій, в результаті яких приєдналось 87 інвесторів та вдалось залучити 2,7 млн грн. Завдяки залученим коштам вже вдалось відкрити 65 ферм у Волинській, Рівненській, Тернопільській, Житомирській, Хмельницькій і Львівській областях», — йдеться у повідомленні.
Згідно з бізнес-планом, розробленим компанією Baker Tilly, інвестиції будуть розрахунково приносити інвесторам 12 % річних із 2025 року, а вартість частки до 2030 року може зрости в 10 разів. Відповідно, якщо інвестор вкладає 100 тис. грн сьогодні, то за 5 років з 2025 до 2030 отримає 60 тис. грн доходу та зможе продати частку за 1 млн грн у 2030 році з максимальною капіталізацією.
Третій раунд стане заключним для першої фази залучення інвестицій. Далі відбудеться переоцінка вартості бізнесу.
Загалом до 2026 року проєкт планує відкрити 5000 ферм, що своєю чергою надасть 20 тис. робочих місць та забезпечить 10 % українського ринку виробництва молока.
До слова, у Маріуполі подружня пара створює унікальні смаколики (відео).