Догори
Дати відгук

Риба та банани: три смертельні звички, які неминуче ведуть до інсульту

Ось три звички, пов’язані з дієтою, які варто переглянути.

2 хв на прочитання20 Липня 2023, 08:11
Поділитись:

Вік не призводить до автоматичного підвищення ризику певних захворювань, наприклад, інсульту. Однак запобігти небезпечному стану можна, якщо переглянути свої дієтичні звички.

Дослідження показало, що на неправильний спосіб життя припадає більше половини випадків інсульту. Відмова від куріння, помірне вживання алкоголю, підтримка індексу маси тіла нижче 25, щоденні вправи протягом 30 хвилин і вибір здорових продуктів харчування, може знизити ризик на 80%. Ось три звички, пов’язані з дієтою, які варто переглянути.

Солона їжа

Згідно з дослідженням, продукти з високим вмістом натрію є частиною звичайної дієти більшості. Але це також підвищує шанси на інсульт.

За даними Американської кардіологічної асоціації, вживання занадто великої кількості солоної їжі може збільшити артеріальний тиск. Більше половини випадків інсульту пов’язані з підвищеним тиском.

Відмова від бананів

Відмова від бананів та інших продуктів, багатих калієм, таких як квасоля, буряк, картопля, шпинат, загрожує порушенням електролітного балансу.

Дієта з високим вмістом калію знижує кров’яний тиск, ризиковий фактор інсульту. Згідно з метаналізом Journal of the American College of Cardiology, нестача калію може збільшити ризик інсульту поряд з ризиком серцево-судинних захворювань.

Ніякої риби

Якщо ви звикли отримувати денну порцію білка, споживаючи курку, варто підключити фантазію. Відмова від риби призводить до упускання її профілактичних особливостей.

За даними дослідження, у порівнянні з тими, хто ніколи не їв рибу або їв її рідше одного разу на місяць, учасники, які їли рибу один-три рази на місяць, мали значно меншу частоту інсульту.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитання2 години тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
День червоної троянди: символіка, історія та секрети догляду за квітами
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитаннягодина тому
Держдопомога на вирощування бавовнику
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора
Нове заповідне урочище на Рівненщині
На Рівненщині з’явиться нове заповідне урочище «Шейхцерієве болото» для захисту червонокнижних рослин
1 хв на прочитанняВчора
Як виростити кріп на підвіконні
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитанняВчора
Контроль від ферми до столу: чому українські аграрії активно реєструють велику рогату худобу
1 хв на прочитанняВчора
В Україні оновили Порядок державного моніторингу вод
2 хв на прочитанняВчора
Бурштиновий екоцид під виглядом геологорозвідки: на Рівненщині знищено 50 гектарів родючих земель
2 хв на прочитанняВчора
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитанняВчора