Догори
Дати відгук

При нестачі вітаміну D підвищується ризик ожиріння — дослідження

Комбінація кальцію та вітаміну D допомагає пригнічувати апетит.

1 хв на прочитання24 Квітня 2023, 18:47
Поділитись:

При нестачі вітаміну D підвищується ризик ожиріння. Про це розповідає лікар-терапевт Віталій Соткін.

Дослідження, опубліковане в British Journal of Nutrition, показало, що жінки з надмірною вагою, які мають низький рівень кальцію, і приймають кальцій разом із вітаміном D, втрачали вагу швидше, ніж ті, хто приймав плацебо.

Комбінація цих речовин допомагає пригнічувати апетит, говорить лікар.

«Якщо хочете схуднути, обов'язково стежте за рівнем вітаміну D в організмі та вживайте продукти, багаті на цей вітамін, такі як риб'ячий жир, вершкове масло, яєчні жовтки, сметана, вершки і молоко», — радить Віталій Соткін.

Також ми розповідали, чим вітамін D відрізняється від… вітаміну D: пояснює кардіолог.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026