Догори
Дати відгук

Продукт, який підвищує ризик появи діабету: його часто їдять на сніданок

Харчування людини може впливати на ризик розвитку діабету.

1 хв на прочитання27 Вересня 2023, 06:50
Поділитись:

Виявилося, що один з найпопулярніших продуктів, які багато людей вживають щодня у великій кількості, може зробити вкрай негативний вплив на здоров’я, незважаючи на його поживні властивості, корисні жири і величезна кількість вітамінів.

Дослідження було проведено вченими з Університету Південної Австралії, університету Катару та медичного університету Китаю. Воно зосереджено на даних за майже 30 років (з 1991 по 2019 рік), а участь в ньому взяли близько 9000 дорослих жителів Китаю, де число випадків діабету зростає.

В кінцевому підсумку фахівці виявили, що вживання більше одного яйця в день збільшує ризик діабету на 60%.

Також з’ясувалося, що кореляція між щоденним споживанням яєць і діабетом більше виражена у жінок, ніж у чоловіків. Дослідження пропонує принаймні одну теорію того, чому так відбувається: причина у високому рівні холестерину.

Відзначається, що це не перші дослідження, в яких вивчаються можливі несприятливі наслідки вживання яєць для здоров’я. Вчені з США також з’ясували, що вживання в їжу високого рівня холестерину, зокрема яєць, може підвищити ризик серцевих захворювань і смерті.

Фахівці вважають, що ці результати слід враховувати при розробці дієтичних рекомендацій в майбутньому.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитанняВчора