Охоронці магазинів не мають права вимагати оплати за пошкоджені товари

1 хв на прочитання13 Січня 2025, 15:25
Права споживачів у магазинах: що робити, якщо охорона вимагає оплатити пошкоджений товар. Фото: Victoria / Pixabay

Експерти радять, як захистити свої права у конфлікті з охороною.

В українських магазинах та супермаркетах почастішали випадки, коли охоронці намагаються змусити покупців оплачувати зіпсовані товари. Експерти із захисту прав споживачів підкреслюють, що такі дії є незаконними, оскільки охоронці зазвичай працюють на сторонні компанії і не представляють офіційну позицію магазину.

Фахівці наголошують, що всі питання щодо товарів мають вирішуватися виключно з офіційними працівниками магазину – продавцями або адміністрацією. Відповідальність за товари з пошкодженою упаковкою, які опинилися на полицях, несе сам заклад, а не покупці.

"Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України "Про захист прав споживачів". У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів", – пояснюють експерти.

У разі конфліктної ситуації покупцям рекомендують відразу вимагати перегляду записів з камер відеоспостереження для підтвердження своєї невинуватості. Якщо ж охорона ігнорує докази та продовжує незаконні вимоги, необхідно викликати поліцію для захисту своїх прав.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: