За даними Укравтопрому, у липні з тих електромобілів, що пройшли реєстрацію в Україні були: 766 од. – легкові авто та 33 од. – комерційні.
Частка імпортованого секонд-хенду в частині легкових авто становила 92%, а в частині комерційних – 100%.
Найпопулярнішим електрокаром на українському ринку залишається NISSAN Leaf. Минулого місяця українську реєстрацію отримали 234 автівки цієї моделі.
Другим найпопулярнішим електромобілем є TESLA Model 3 – у липні її обрали 115 автомобілістів.
Також до п’ятірки найбільш затребуваних електромобілів потрапили: TESLA Model S – 98 одиниць; TESLA Model X- 45 одиниць, та FIAT 500е – 38 одиниць.
Якщо ж оглянути загальну кількість реєстрації електромобілів у липні – 799 одиниць (766 легкових авто та 33 комерційних), – то вона знизилася на 3% у порівнянні з червневим показником, та на 6% – з минулорічним.
Експерти вважають, що це відбувається через плутанину в законодавстві, яка виникла після зміни системи кодифікації товарів. Адже 4 червня 2020 року Верховна Рада ухвалила проект закону Про митний тариф. Він передбачає зміну з 1 липня кодифікації транспортних засобів, оснащених виключно електродвигунами. Однак нардепи забули внести відповідні зміни до Податкового кодексу, що поставило під загрозу можливість подальшого використання пільги на звільнення від сплати ПДВ.
Згодом у ДМС та ДПС пояснили, що з моменту введення в дію нової редакції Митного тарифу, тобто з 1 липня, пільги на ввезення електромобілів продовжують свою дію в повному обсязі.
Раніше Greenpost називав топ-5 найпопулярніших серед українців електрокарів у 2020 році.