Догори
Дати відгук

Не пийте пиво, не спокушайтесь пінкою і не наслідуйте моду: шкода від нього багатократна

Під впливом тривалого пивного алкоголізму страждають внутрішні органи, зовнішність людини, та найбільше за згубну звичку сплатять наступні покоління.

3 хв на прочитання02 Серпня 2024, 12:45
Фото Unsplash Фото Unsplash
Поділитись:

Міжнародний день пива - щорічне неофіційне свято, що проходить в першу п'ятницю серпня. Засновником його був власник бару Джесс Авшаломов. Початок серпня обрав у зв'язку з літньою погодою і віддаленістю від інших пивних свят. І можна зрозуміти підприємця, який хотів пожвавити торгівлю. Але складно зрозуміти людей, які, наслідуючи моду, свідомо шкодять своєму здоров'ю.

Вчені, які досліджують проблему алкоголізму, цілком обґрунтовано вважають неправомірним поділ спиртних напоїв за мірою їх шкідливої дії на організм, тому що серед них немає нешкідливих. А пиво і взагалі може очолити цей хіт-парад токсичних рідин, пише американський профільний журнал Medicine.Net

Шкідливість пива для людського організму дуже обширна. Це і відмирання клітин головного мозку, і порушення функцій спинного мозку, міокардіодистрофія. Це цироз печінки і потужний удар по всіх внутрішніх органах. Це спотворення облич і набуття невластивих фізичних форм. Та найдорожче за згубну звичку регулярно пити хмільний напій сплатять наступні покоління.

Серйозним руйнівним наслідком надмірного вживання пива є хворе серце. Регулярне споживання пива призводить до розширення порожнин серця, утовщення його стінок, некрозів у серцевому м’язі, зменшенні мітохондрій тощо. Визнано, що ці зміни пов’язані зі вмістом у пиві кобальта, який використовують в якості стабілізатора пивної піни. Вміст у пиві цього токсичного елемента призводить до того, що його вміст у серцевому м’язі шанувальників пива перевищує допустиму норму в 10 разів! Крім того, у споживачів пива кобальт викликає запалювальні процеси в стравоході та шлунку. Страждає печінка, у підсумку на неї чекаї цироз.

Пиво шкодить гормональному фону людини, а це, фактично, атака на святую святих. Пиво вміщує ряд токсичних речовин, в тому числі, солі важких металів, що викликають зміни в ендокринній системі. Так, в організмі чоловіків при систематичному вживанні пива виділяється речовина, що пригнічує виробіток чоловічого статевого гормона тестостерона. Одночасно починають вироблятися жіночі статеві гормони, що викликають зміни зовнішнього вигляду чоловіка.

У чоловіків-прихильників пива розростаються грудні залози, стає ширшим таз. У жінок, що вживають пиво, зростає імовірність захворювання на рак, а якщо це мати під час грудного вигодовування малюка, то у дитини можливі епілептичні судоми. Також у жінок стає грубшим голос, з’являються так звані "пивні вуса", змінюються риси обличчя: вони набувають чоловічих ознак. А все тому, що при поєднанні хмелю і солоду утворюється фітоестроген, який втручається у роботу горональної системи як чоловіків, так і жінок.

Майбутнім матерям вчені наполегливо радять категорично відмовитись від вживання пива шонайменше за півроку до вагітності. Адже вживання цього напою навіть перед вагітністю може спотворити обличчя малюка. Дослідники з медичного центру в Роттердамі виявили, що вживання пива за кілька місяців до вагітності впливає на форму та риси обличчя дитини. 

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Зображення ілюстративне
Найближчими днями Землю накриють магнітні бурі: очікується шторм рівня G2
2 хв на прочитанняВчора
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитання14 Серпня 2026
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитання14 Серпня 2026
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання14 Серпня 2026
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Солодкі мариновані помідори черрі на зиму: простий та перевірений рецепт
Солодкі мариновані помідори черрі на зиму
1 хв на прочитаннягодина тому
Де насправді ростуть лисички.
Де шукати лисички: грибник із Чернігівщини поділився секретами вдалого «тихого полювання»
1 хв на прочитанняВчора
Рекордно пізня міграція: біля станції «Академік Вернадський» тимчасово зникли всі пінгвіни
Рекордний сезон: чому пінгвіни залишили станцію «Академік Вернадський» лише наприкінці липня
1 хв на прочитанняВчора
Фото: Дмитра Смольєнка, Укрінформ
Жити в 20 км від фронту: як Запоріжжя готується до зими та будує унікальні підземні об’єкти
3 хв на прочитанняВчора
Спека та мілководдя Дунаю спровокували енергокризу в Угорщині: як охолоджують АЕС у Центральній Європі
2 хв на прочитанняВчора
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитанняВчора
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитанняВчора
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитанняВчора