Догори
Дати відгук

Науковці пояснили, який продукт збереже здоров'я легень та захистить їх від раку

Щоб мати позитивний ефект треба їсти по одній чашці цього продукту щодня

1 хв на прочитання26 Квітня 2021, 07:00
Який продукт збереже здоров'я легень та захистить їх від раку Який продукт збереже здоров'я легень та захистить їх від раку
Поділитись:

Нове дослідження показує, що вживання йогурту також зберігає здоров'я легень, як й травної системи. До такого висновку прийшли американські науковці. Повідомляє medicalnewstoday.

Дослідження показує, що щоденне вживання чашки йогурту може знизити ризик раку легенів. Дослідники виявили, що учасники дослідження, які щодня їли цю корисну закуску, мали на 20% менше шансів захворіти на онко легень. Учасники, які поєднували споживання йогурту з дієтою з високим вмістом клітковини, знизили ризик раку легень на цілих 30%.

До такого висновку прийшли вчені, які проаналізували 10 досліджень за участю понад одного мільйону людей з США, Європи та Азії. Вони вивчили споживання людьми продуктів, що містять харчові волокна та пробіотики, а потім простежили, у скількох з них згодом розвинувся рак легень. В кінці аналізу вони розділили свої результати на три основні групи — ті люди, що їли кожен день йогурт, щодня їли тільки їжу з високим вмістом клітковини, й ті щодня вживали йогурт й велику кількість клітковини.

Найкращі результати були у тих учасників, які щодня їли близько однієї чашки йогурту та одночасно дотримувалися раціону з високим вмістом клітковини.

За словами дослідників, пребіотики з дієти з високим вмістом клітковини й пробіотики йогурту працюють рука об руку, знижуючи ризик раку легень.

Нагадаємо, дієтологи пояснили, які продукти шкодять здоров'ю після 30.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитаннягодина тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання4 години тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026