Догори
Дати відгук

Науковці назвали неочікуваний спосіб продовжити життя

Спів благотворно впливає на здоров'я і покращує психічний і фізичний стан. У зв'язку з цим дослідники заявили, що це заняття сприяє збільшенню тривалості життя.

1 хв на прочитання20 Грудня 2020, 15:55
Поділитись:

Британські вчені з Єльського університету провели дослідження спільно з колегами з Гарварду і розкрили ще один несподіваний спосіб продовжити життя людини. Про це пише Express.

За їхніми даними, спів благотворно впливає на здоров'я і покращує психічний і фізичний стан. У зв'язку з цим дослідники заявили, що це заняття сприяє збільшенню тривалості життя.

Крім того, спів знижує ризик розвитку деменції і хвороби Альцгеймера. Також цей процес благотворно впливає на мозок, оскільки забезпечує надходження більшого обсягу кисню. Завдяки цьому методу також можна знизити кров'яний тиск і запобігти симптоми депресії або ж усунути їх.

Стверджується, що, коли людина виконує улюблені пісні, в організмі виділяються ендорфіни - вони ж підвищують настрій, і люди відчувають себе щасливішими. При цьому, відзначають фахівці, ніякі вокальні здібності не важливі, так як спів в будь-якому його виконанні позитивно впливає на загальний стан.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
АЕС "Черновода". Фото: Nuclearelectrica
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитанняВчора
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитанняВчора
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитанняВчора