Догори
Дати відгук

"Національний кешбек" допоміг збільшити продажі українських продуктів на 9,5%

Найбільший приріст продажів дослідники зафіксували в категоріях продуктів із коротким терміном придатності.

2 хв на прочитання06 Грудня 2024, 10:41
ФОТО: ілюстративне ФОТО: ілюстративне
Поділитись:

Продажі продовольчих товарів українського виробництва за 2 місяці зросли на 9,5% (в одиницях). А гривневий виторг збільшився на 4%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Торгівлю і попит стимулює державна програма «Національного кешбеку». Такі результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz. Для аналізу використовувалися дані 700 магазинів, розташованих по всій території України.

Українці стали частіше віддавати перевагу українським продуктам, зокрема тому, що на ці товари держава нараховує кешбек. Найбільший приріст продажів зафіксовано в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м’ясо) — на 10,6%.

За даними дослідників, продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок перетікання попиту з середнього і дешевого сегменту імпортних товарів. Програма має більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів. Такі споживачі збільшили частку коштів, витрачених на товари українського виробництва, на 9,4%.

Зросла і кількість споживачів, у чиїх кошиках товари з програми складають понад 50%. Зокрема, на 30% стало більше споживачів, у яких такі товари займають 75-100% покупок, і на 19% більше тих, у кого ця частка становить 50-75%.

«Вже в перші два місяці роботи «Національний кешбек» продемонстрував вплив на  споживчу поведінку громадян, про що свідчить зростання продажів українських продуктів. Найбільший вплив програма має на тих споживачів, для яких ціна є головним фактором покупок. Відтак програма демонструє очікувані результати: фінансову підтримку від держави мають ті громадяни, які її найбільше потребують, а українське поступово стає товаром першого вибору», — зазначила Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Дослідження RAU та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами. 

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Агро
На Житомирщині запустили гігантський завод з переробки конопель. Фото: Міністерство економіки України
На Житомирщині запрацювало найбільше в Україні підприємство з переробки промислових конопель
2 хв на прочитання7 годин тому
Фото: Максим Нікітін
Бісквітний рулет із повидлом нашвидкуруч — рецепт із розряду «гості на порозі»
1 хв на прочитання9 годин тому
Арешт зернового терміналу на Одещині: майно передано АРМА. Фото: БЕБ України
В Україні заарештовано зерновий морський термінал відомого бізнесмена
2 хв на прочитанняВчора
Ліквідація нарколабораторії на Івано-Франківщині: злочинці отримали вирок. Фото: Івано-Франківська обласна прокуратура
На Прикарпатті засуджено наркоділків, які вирощували коноплю на десятки мільйонів євро
2 хв на прочитанняВчора
Салат із печінки тріски зі свіжими овочами — готується дуже швидко та легко
1 хв на прочитанняВчора
Салат з курячим філе та кукурудзою — більше не потрібно думати, що приготувати на обід чи вечерю
1 хв на прочитання16 Травня 2025
ВР підтримала законодавчі ініціативи щодо стимулювання економічного розвитку галузі рибного господарства
1 хв на прочитання15 Травня 2025
Салат із куркою та сухариками — легкий, але святковий, і готується нашвидкуруч
1 хв на прочитання15 Травня 2025