Підприємці з міста Сватове Луганської області почали виготовляти новий для українського ринку продукт — крем-халву під власною торговельною маркою.
"Зараз ми продаємо цей продукт представникам малого бізнесу – дистриб’юторам, які працюють у Донецькій, Луганській та Харківській областях. З дистриб’юторами ми уклали договори. Також зацікавлені в тому, щоб продавати крем-халву в інших областях України, в тому числі в мережі супермаркетів", – розповіли у “ТОП Лідер”.
Завдяки підтримці Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України" українські виробники сподіваються співпрацювати із мережами регіональних та національних супермаркетів. У 2021 році компанія отримала від Проєкту USAID консультації із впровадження HACCP – системи безпечності харчових продуктів на виробництві. Впровадивши її, виробники зможуть розширити ринок збуту і продавати свою продукцію в мережі супермаркетів.
Крім крем-халви, підприємство виготовляє та продає крупу кіноа (зернова культура), фасоване смажене насіння соняшника. Соняшник вирощують частково на землях господарств-партнерів, які продають його підприємству “ТОП Лідер”. Ще частину насіння соняшника закуповують в інших сільгосптоваровиробників.
Також підприємство може надавати послуги з фасування малим виробникам регіону, наприклад бджолярам, та запрошує їх до співпраці.
До слова, імпортні чи українські вина: експерт розповів, що вітчизняні — дуже близькі до органічних.