Догори
Дати відгук

Медики назвали продукти, які омолоджують серце

Вони багаті вітамінами, мінералами та антиоксидантами

3 хв на прочитання09 Серпня 2022, 14:22
Поділитись:

Продукти, які ми споживаємо протягом дня, відіграють важливу роль у здоров'ї серця та можуть збільшувати чи зменшувати ризик розвитку серцевих захворювань. Фактично певні продукти можуть впливати на кров'яний тиск, рівень холестерину, запалення та тригліцериди, фактори, які можуть збільшити ризик серцевих захворювань. Найефективніші продукти, які ви маєте споживати для захисту здоров'я серця, назвали лікарі, пише «Країна здоров’я».

Зелені листові овочі

Всі зелені листові овочі, особливо капуста, шпинат і капуста броколі, багаті на вітаміни, мінерали та антиоксиданти.

Завдяки великій кількості вітаміну К у них вони також допомагають підтримувати згортання крові, захищаючи артерії.

Крім того, дієтичні нітрати, що містяться в листовій зелені, знижують кров'яний тиск, знижують жорсткість артерій та допомагають покращити функцію клітин, що вистилають кровоносні судини.

У дослідженні, в якому було проаналізовано вісім різних досліджень, було встановлено, що існує прямий зв'язок між споживанням зелених листових овочів і поліпшенням здоров'я серця.

В іншому дослідженні, в якому взяли участь близько 30 тисяч жінок, було помічено, що споживання зелених листових овочів значно знижує ризик ішемічної хвороби серця.

Цільнозернові продукти

Цільнозернова їжа означає, що вона містить усі три частини зерна, багаті на поживні речовини. Найбільш поширені цільнозернові продукти: коричневий рис, овес, жито, ячмінь.

Рафіновані вуглеводи збільшують ризик ішемічної хвороби серця. Цілісні зерна, навпаки, є ідеальними захисниками для серця. Споживання більше 1 або 2 порцій цих продуктів щодня може знизити чи збільшити ризик серцевих захворювань на 10–20%.

Внаслідок багатьох досліджень було встановлено, що споживання більшої кількості цільнозернових продуктів може бути корисним для здоров'я серця. Аналіз 45 досліджень показав, що вживання трьох і більше порцій цільнозернових продуктів щодня знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань на 22%.

 

Фрукти і ягоди

Лісові плоди, такі як полуниця, чорниця, ожина та малина, є важливими поживними речовинами, які можуть відігравати ключову роль у захисті здоров'я серця.

Ягоди також багаті антоціанами та антиоксидантами, які також пригнічують окислювальний стрес та запалення, які можуть призвести до розвитку серцевих захворювань.

Дослідження показують, що вживання полуниці може знизити кілька факторів ризику, які можуть спричинити серцеві захворювання.

Інше дослідження показало, що щоденне вживання чорниці покращує функцію клітин, що вистилають кровоносні судини. Це допомогло контролювати кров'яний тиск та згортання крові.

На додаток до всіх цих досліджень аналіз 22 різних досліджень показав, що вживання полуниці знижує рівень поганого холестерину, систолічний артеріальний тиск, індекс маси тіла та запалення.

Авокадо

Авокадо безпосередньо пов'язаний з нижчим рівнем холестерину і меншим ризиком серцевих захворювань завдяки мононенасиченим жирам, що містяться в ньому.

Авокадо дуже багате на калій, який є однією з основних поживних речовин для здоров'я серця.

Також для серця корисні волоські горіхи, помідори та часник. Дані продукти містять потужні антиоксиданти і є чудовим джерелом багатьох волокон та мікроелементів, таких як магній, мідь та марганець.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитання2 години тому
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання8 годин тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Річка Ріка критично обміліла через засуху на Закарпатті. Фото: Петро Шегда / 21 Ужгород
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитання4 години тому
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання6 годин тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання10 годин тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора