Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Еко
  • Люди пережили жах: у літаку рейсу Київ-Батумі сталася розгерметизація, маски не подавали кисень (ВІДЕО)

Люди пережили жах: у літаку рейсу Київ-Батумі сталася розгерметизація, маски не подавали кисень (ВІДЕО)

Пасажирам довелося скористатися кисневими масками. За словами деяких пасажирів у салоні відчувався запах горілого, а кисневі маски не подавали кисень.

2 хв на прочитання25 Червня 2021, 17:00
Люди пережили жах: у літаку рейсу Київ-Батумі сталася розгерметизація, маски не подавали кисень Люди пережили жах: у літаку рейсу Київ-Батумі сталася розгерметизація, маски не подавали кисень
Поділитись:

Літак авіакомпанії SkyUp Київ-Батумі в четвер, 24 червня, повернувся в аеропорт Бориспіль незабаром після зльоту через розгерметизацію. Відео, зняте в салоні борту, опублікували користувачі мережі.

Повідомляється, що початок польоту проходив у звичайному режимі. Однак хвилин через 20, після відриву літака від злітної смуги, на борту почувся запах гару, а потім випали кисневі маски. Пасажири ними скористалися.

Очевидці також повідомляли про кисневі маски та попередження про можливу розгерметизацію.

«Через 15 хвилин польоту без попередження перед обличчям випадають кисневі маски. Дуже страшно, та оголошують про можливу розгерметизацію в літаку. Персонал молодці, вони без найменшого натяку на паніку спокійно робили свою роботу і, найголовніше, призупинили паніку в літаку, всіх заспокоїли та запевнили, що нашому життю нічого не загрожує», — написала користувачка Тетяна Круте.

Деякі пасажири скаржилися на те, що в маски не подавався кисень, а в салоні був запах горілого.

«Skyup. Рейс PQ 421. Кисневі маски не подавали кисень, в салоні пахло горілим, після аварійної посадки нам навіть не запропонували склянку води», — розповіла користувачка Юлія Махмуді.

Це підтвердив й інший пасажир, підписаний як Ігор Тугай.

«Спочатку затримали рейс майже на годину. Потім перед зльотом незрозуміло поводився екіпаж — то злітаємо, то зупинка. Набрали висоту й оголосили: можна розстебнути ремені. Через 5 хвилин оголосили про турбулентність. І трах-бах вискочили маски. У салоні багато стали кликати на допомогу, адже кисень не подавався. Так, треба віддати належне стюардам: вони заспокоїли панікерів На запитання, скільки кисню, вони відповіли — на 12 хвилин, а командир екіпажу оголосив: посадка через 20 хвилин», — розповів чоловік.

«В аеропорту після прильоту як біженців закрили на нижньому поверсі, води немає, інформації нуль. Мами просять для діток води — відповідь одна: через декілька годин сядете в інший літак — там і вода, і їжа будуть», — додав він.

Як заявили в авіакомпанії, причини НП з'ясовують фахівці. 

Станом на 25 червня додаткової інформації на сайті авіакомпанії немає. 

До слова, чиновницькі резиденції перетворять на туристичні магніти: хто поїде на українські Мальдіви.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.