Догори
Дати відгук

Медики оголосили шість продуктів, що поліпшують розумові здібності

Ці продукти допоможуть захиститися від вікових проблем з пам'яттю

3 хв на прочитання25 Грудня 2020, 23:45
Поділитись:

Наш мозок розвивається протягом всього життя. Найбільш активно він розвивається у дитячому віці. 

У подвійному сліпому дослідженні, результати якого опубліковані в журналі Scientific Reports, вивчали ефективність оптимального харчування і вправ для поліпшення фізичної форми і когнітивних здібностей серед чоловіків та жінок, які перебувають на військовій службі у військово-повітряних силах США. У результаті виявили, що група, яка виконувала фізичні вправи разом із додаванням високобілкового харчового напою, що містить лютеїн, омега-3 жирні кислоти, фосфоліпіди, вітамін D та бета-гідрокси-бета-метилбутират (ГМБ), показала кращі результати у порівнянні з тією, учасники якої просто тренувались. Завдяки корекції харчування в учасників покращилася не тільки фізична форма, але й в розумові здібності.

Зміна раціону впливає на фізичні та розумові здібності, тож деякі напої і продукти харчування здатні посилити роботу мозку. А значить, допоможуть захиститися від вікових проблем з пам'яттю.

Лосось. Ця жирна риба особливо багата довголанцюговими жирними кислотами Омега-3, які мають вирішальне значення для роботи мозку і здоров'я серця. Дефіцит цих кислот пов'язаний з втомою, поганою пам'яттю і перепадами настрою. Тунець і палтус також можуть забезпечити здорову дозу Омега-3.

Авокадо. Містить велику кількість мононенасичених жирних кислот, які допомагають захищати клітини мозку, які підтримують несучі інформацію нерви. Дослідження показали, що авокадо покращує кровопостачання і доставку кисню в мозок, зміцнюючи навички критичного мислення, пишеа The Health Site.

Горіх. Не тільки зміцнюють мозок, але і стабілізують настрій. Горіхи багаті вітаміном Е, який може допомогти зменшити вікове зниження когнітивних функцій. Волоські горіхи - найкращий вибір. Вони є відмінним джерелом DHA-різновидів жирних кислот Омега-3, які, як було доведено, покращують когнітивні функції у дорослих.

Листова зелень. Шпинат і різні види капусти багаті поживними речовинами, такими як фолієва кислота, залізо, кальцій і вітаміни E і K, які корисні для мозку. Вживання листової зелені пов'язано з більш повільним віковим зниженням когнітивних функцій.

Чорниця. Висока концентрація антиоксидантів в чорниці допомагає збалансувати кількість вільних радикалів в організмі, щоб протидіяти окислювальному стресу. Оксидативний стрес може прискорити процес старіння мозку і порушити його роботу. Дослідження вчених Університету Тафтса показало, що чорниця здатна поліпшити пам'ять, а також запобігти втраті пам'яті.

Какао-боби. Відомо, що флаваноли (молекули у фруктах і овочах) роблять благотворний вплив на здоров'я серцево-судинної системи. Вчені вважають, що високий вміст в раціоні флаванолів також зміцнює мозок. Какао боби-найбагатше джерело флавоноїдів, але вони також присутні у винограді, яблуках, чаї, ягодах та інших продуктах харчування.

Відомо, для розвитку малюка потрібне виконання трьох головних умов. 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання3 години тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання5 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання9 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання2 години тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання4 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання6 годин тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання8 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання10 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання12 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора