Держпродспоживслужба посилює контроль за рекламою дитячого харчування, підкреслюючи, що ці товари безпосередньо стосуються здоров’я дітей і мають бути максимально відповідальними.
Згідно з Законом України «Про рекламу», розміщувати рекламу дитячих сумішей дозволено лише:
Будь-які інші формати, включно із зовнішньою рекламою та соцмережами, суворо заборонені.
Реклама дитячих сумішей, навіть у дозволених форматах, повинна відповідати суворим вимогам, забороняючи:
У 2025 році Держпродспоживслужба зафіксувала реальні порушення: зовнішня реклама дитячого харчування, яка не відповідала вимогам закону, призвела до накладення штрафів на 19 тисяч гривень.
Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор підкреслив:
«Батьки повинні отримувати правдиву інформацію про дитяче харчування. Реклама не може вводити в оману і повинна відповідати чітким правилам. Держпродспоживслужба контролює дотримання цих норм і оперативно реагує на порушення, щоб захистити здоров’я та безпеку дітей».
Громадян закликають повідомляти територіальні органи Держпродспоживслужби про будь-яку помічену рекламу, яка порушує встановлені правила.
Більше новин читайте на GreenPost.