Догори
Дати відгук

Коли вітаміни стають небезпечнішими за COVID-19 – попередили лікарі (відео)

2 хв на прочитання19 Листопада 2020, 06:30
Поділитись:

Передозування та побічні ефекти вітамінів, які часто рекомендують приймати як профілактику та лікування COVID-19, можуть спровокувати тяжчі наслідки, ніж сам коронавірус. Про це заявив дитячий інфекціоніст Сергій Крамарьов. Повідомляє в ефірі телеканалу "ICTV"

"Люди налякані та переживають, через що "хапаються за соломинку" у вигляді вітамінів. Але в цьому є величезна небезпека", - говорить лікар 

Хоча немає жодного закінченого дослідження, що доводить, що прийом вітамінів має профілактичний або лікувальний ефект під час коронавірусу, багато експертів рекомендують приймати ці препарати, причому у великих дозах. Деякі дослідження підтверджують ймовірну користь такої терапії. Так, вчені з Чиказького університету вважають, що кожен другий хворий має дефіцит вітаміну D. Якщо цьому запобігти, інфекція пройде легше.

"Якщо одразу була така ейфорія довкола вітаміну D, то зараз відбулися певні дослідження, зокрема, в Іспанії, які дещо охолодили цей запал. Але все ж вітамін D рекомендований до прийому", – зазначив український пластичний і реконструктивний хірург Ростислав Валіхновський.

Наголошується, що вживати вітаміни можна виключно за призначенням лікаря. Так, за словами Крамарьова, за високих доз може виникнути отруєння вітамінами. Ці речовини беруть участь у функціонуванні внутрішніх органів, наприклад, нирок, нервової, серцево-судинної систем. Якщо вітамінів буде більше, ніж потрібно, ці органи можуть постраждати. У випадку з D може виникнути ниркова недостатність, ураження нервової системи.

У випадку з надто великими дозами вітаміну С людина може отримати ураження крові, підшлункової залози й навіть діабет.

"Передозування цинком – це ураження насамперед нервової системи, шлунково-кишкового тракту, блювота, діарея", – зазначив лікар.

Він наголосив, що в цьому разі може виникнути навіть грипоподібний синдром і порушення смакових відчуттів, що спостерігається і під час коронавірусу. Так, негативний ефект від передозування цинком можна сплутати з симптомами COVID-19.

Нагадаємо, раніше медики розповіли про ТОП-3 солодощів, які допомагають худнути й корисно їсти щодня.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання5 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання13 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитання53 хвилини тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання2 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання3 години тому
Через балістичний удар РФ зупинилася «Запоріжсталь»: є загиблі та поранені
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання4 години тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання7 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання9 годин тому
День Федора та Василя: чому 11 серпня турбуються про худобу
2 хв на прочитання12 годин тому
Чим підживити перець у серпні для швидкого дозрівання плодів
1 хв на прочитанняВчора