Догори
Дати відгук

Кава допомагає в боротьбі з недугами

Напій може допомогти в боротьбі навіть з раком

2 хв на прочитання18 Жовтня 2022, 08:11
Поділитись:

Звичайно, не варто розглядати каву, як панацею чи ліки проти деяких хвороб, але вченими доказано, що вживання кави значно уповільнює їх розвиток. Не варто сподіватися, 2 чашки кави в день можуть знизити ризик розвитку цирозу печінки на 44%». Тому, якщо ви переживаєте про свою печінку, чашка кави – це сама те, що вам потрібно.

Хвороба Паркінсона і хвороба Альцгеймера. Крім підтримки нормальної активності мозку, вживання кави протягом життя з часом добре відображається на здоров’ї літніх людей. Кофеїн майже зводить нанівець можливість появи хвороби Паркінсона.

Рак. Хоча дослідження все ще тривають, вчені Американського інституту по вивченню раку заявляють: «Дослідження показали, що кава, може допомогти в боротьбі з раком. Очевидно, що каву не можна назвати ліками. Проте, ті, хто п’є каву регулярно, можуть непомітно для себе запобігти розвитку раку…

Діабет 2 типу. Діабет є серйозним захворюванням, яке слід лікувати за допомогою медичних фахівців. Рівень цукру в крові приходить в норму. Напій регулює вироблення інсуліну, завдяки чому рівень цукру в крові приходить в норму і запобігає розвитку діабету II типу. Серцеві захворювання. Ефект кофеїну на серце все ще вивчається, і коли мова йде про здоров’я серця, тут потрібно прислухатися до рекомендацій лікаря. Проте, кава насправді може бути корисною у запобіганні смертельної хвороби серця.

Серцево-судинні захворювання. Дані 34,670 жінок у Швеції без історії серцево-судинних захворювань показали, що жінки, які випивали більше однієї чашки кави в день, мали менший ризик інсульту від 22% до 25% у порівнянні з жінками, які пили менше. Відсутність кофеїну в організмі виявилось пов’язаним з підвищеним ризиком інсульту.

У сучасній медицині каву і кофеїн починають активно використовуватися для боротьби з симптомами астми та алергії; А також широко використовують у фармації, зокрема в неболючих ліках, наприклад таких як солпадеїн. Висновок: можна сказати – кава позитивно впливає на здоров’я людини. Не варто собі відмовляти в цьому задоволенні, але й не зловживати.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026