Із хитрого стратега — у ганебно програлого: як змінилося ставлення до російського диктатора на Заході
ЗСУ попрацювали над зміною іміджу Путіна.
За 8 років війни, яку Росія веде проти України, риторика у медіа на Заході кардинально змінилася. Цю різницю можна побачити навіть на обкладинках журналів. На неї звертає увагу Центр стратегічних комунікацій.
У 2014 році Путін ввижався Заходу стратегом, який має доволі влади та військових потужностей, аби втрутитись у справи України та розігрувати там свою партію.
Утім, у 2022 році правила гри змінилися. До цього часу ЗСУ стали професійним, підготованим військом, яке залучилося підтримкою НАТО та ЄС і вщент розбило всі міфи про «другу армію світу». Всього через півроку повномасштабної війни ні у кого не залишилося сумнівів, що Україна переможе, а Путін уже зазнав ганебної поразки. Хоча поки й не відкликав своїх вояк з поля бою.
Тим часом світові ЗМІ «попрацювали на Кремль», створивши «потрібну» картинку для своєї аудиторії.