Херсонський кавун визначено офіційним регіональним брендом

2 хв на прочитання01 Серпня 2024, 11:10
Фото: khersonci.com.ua

Херсонський кавун, найпопулярніший в Україні, отримав своє офіційне географічне зазначення. І тепер став регіональним брендом.

Був народним знаком якості і шани, а стане офіційним регіональним брендом. Херсонський кавун отримав географічне зазначення. Про це повідомляє Урядовий портал.

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій зареєстрував нове географічне зазначення (ГЗ) - Херсонський кавун. Його отримали баштанні агрокультури, вирощені на піщаних ґрунтах Таврійського регіону. Це території Скадовського, Херсонського, Каховського районів Херсонської області.

Географічне зазначення - це назва або позначення, які ідентифікують товар за його походженням з певної території, країни, регіону або місцевості. І передбачає певну особливу якість, репутацію та інші споживчі характеристики, які значною мірою пов'язані із його географічним походженням.

Чим особливий саме Херсонський кавун? Він характеризується високим рівнем цукру і щільним мʼякушем. Тобто, солодкий, соковитий і хрусткий. Шкірка кавуна — зелена з блідо-зеленими смужками. А серединка — від рожевого до насичено червоного. Такий кавун надзвичайно смачний та ароматний.

"Реєстрація Херсонського кавуна як географічного зазначення є важливою подією для нашого аграрного сектору. Кавун, вирощений на піщаних ґрунтах Таврійського регіону, отримав визнання за свою унікальність і став символом стійкості та відданості українських фермерів, які працюють навіть у складних умовах. Цей статус надає виробникам додаткові переваги, підвищуючи їх конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному ринках. Місцеві громади отримають додаткові податкові надходження, що сприятиме економічному розвитку регіону. Для споживачів це гарантія високої якості та безпеки продукції", - пояснив значення цього рішення заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів. 

Херсонський кавун є прикладом того, як традиційні продукти можуть стати брендами, що представляють Україну на світовій арені.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: