Догори
Дати відгук

Горіхи можуть збільшити шанси на здорову старість

Більшість із тих медпрацівників, які були умовно здоровими, в середньому віці регулярно їли горіхи.

2 хв на прочитання08 Грудня 2021, 08:11
Поділитись:

Британські вчені з’ясували, що регулярне вживання в їжу горіхів у молодості й середньому віці значно впливає на якість і тривалість життя в старості. Пальму першості в гонитві за молодістю фахівці віддають грецькому горіху, який містить значну кількість Омега-3.

Лише чверть склянки горіха на добу забезпечує організм нормою незамінних жирних кислот, необхідних для регулювання рівня холестерину в крові, і сприяє зниженню ризику серцево-судинних захворювань.

Дослідження користі горіхів проводилося в період із 1998-го по 2002 рік. У цей час було проаналізовано здоров’я працівників сфери охорони здоров’я серед жінок віком 50-60 років. Їх опитували щодо кількості й регулярності вживання горіхів в їжу. З’ясувалося, що більшість із тих медпрацівників, які були умовно здоровими, в середньому віці регулярно їли горіхи.

Експерти пояснили, що поліненасичені жири, які містяться в горіхах, значно зменшують запальні процеси в мозку, стимулюючи когнітивну активність на довгі роки. Вони ж помітили, що магній, залізо, цинк, калій, селен, мідь і клітковина, що містяться у волоських горіхах, сприяють виробленню і збереженню енергії.

“Це означає, що певна дієта може вплинути на здоров’я людини в старості”, – йдеться у статті.

Для тих, хто не може вживати горіхи в їжу окремо, вчені рекомендували звернути увагу на середземноморську дієту, яка сама по собі вважається, такою, що сприяє довголіттю.

“Горіхи можна вживати як частину середземноморської дієти, яка, як було доведено, корисна для серця. В стравах, які є її частиною, як правило, багато горіхів”, – додали фахівці.

До слова, як COVID-19 проявляється у вакцинованих людей, розповів лікар.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання5 годин тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Як обрати натуральний мед без домішок та цукрового сиропу
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання8 годин тому
Закриття аеропорту Ганновера через невідомий дрон у Німеччині
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання8 годин тому
Чи зросте ціна бензину до 100 грн за літр
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання10 годин тому
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора