У Мінкультури обговорили зміни до Комунікаційної стратегії та брендбуку

1 хв на прочитання27 Березня 2024, 15:47
Комунікаційна стратегія та брендбук

Розроблена стратегія затвердить подальші кроки та виявить, на що варто звернути увагу

26 березня 2024 року  відбулося засідання Експертної ради з комунікацій безбар’єрності, під час якого фахівці обговорили зміни до Комунікаційної стратегії для підтримки реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. 

Як зазначається у пресрелізі Міністерства культури та інформаційної політики, під час зустрічі експерти розглянули та прийняли пропозиції щодо внесення змін до Комунікаційної стратегії для підтримки реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та тематичного брендбуку.

У засіданні також взяли участь члени Експертної ради, представники міністерств та інших ЦОВВ.

Ці документи з урахуванням усіх рекомендацій будуть затверджені під час засідання Ради безбар’єрності наприкінці цього місяця.

«Розроблена стратегія затвердить наші подальші кроки, виявить, на що варто звернути увагу, аби рішення державних органів та громадянського суспільства узгоджувалися із принципами безбар'єрності», — сказав т. в. о. Міністра культури та інформаційної політики Ростислав Карандєєв.

Метою політики безбар’єрності є забезпечення рівних можливостей для кожної людини, ​​незалежно від її віку, статі та стану здоров’я.

Більше новин читайте наGreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: