Два роки гарантійний строк, десять років — строк служби: які гарантії є в медицині

1 хв на прочитання15 Січня 2023, 12:46

У разі невпровадження в закладі локальних документів діють правила закону.

Наказами МОЗ України не встановлено конкретних термінів гарантій на медичні послуги. Лікарня може їх встановити власними локальними документами або, наприклад, у договорі про надання медичних послуг. Про це розповідає «Медичне право України».

При цьому в Україні існує Закон «Про захист прав споживачів», який допомагає регулювати і  сферу медичних послуг.

Гарантійний термін — період, протягом якого пацієнт має право вимагати безкоштовного усунення недоліків виконаної роботи або зменшення ціни на виконану роботу в разі виявлення недоліків у виконаній роботі.

За законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів») пацієнт має право вимагати:

▫️безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;

▫️відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

▫️безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного

виконання роботи;

▫️відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи.

У разі невпровадження в закладі локальних документів діють правила закону: два роки гарантійний строк, десять років — строк служби.

Також ми розповідали, чи має пацієнт сплачувати кошти за перебування в лікарні.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: