Догори
Дати відгук

Чому чоловікам корисно снідати: висновки вчених

Дослідження провели вчені Гарвардського університету

1 хв на прочитання03 Грудня 2024, 23:50
Чому чоловікам корисно снідати: висновки вчених Чому чоловікам корисно снідати: висновки вчених
Поділитись:

 Вони встановили, що якщо чоловік не снідає вранці, то це загрожує захворюванням серця.

В експерименті брали участь 27 000 чоловіків. Ретельно вивчалися дані про стан здоров’я кожного респондента на протязі 16 років. Встановлювалася залежність самопочуття чоловіка від певних факторів. В результаті вчені прийшли до висновку, що відмова від сніданку призводить до ішемічної хвороби серця. Серед учасників виявили 1500 випадків з цим захворюванням. Наголошувалося, що на момент початку експерименту ніхто з чоловіків серцево-судинними захворюваннями не страждав.

Повноцінний збалансований сніданок допомагає чоловікам уникнути проблем з хворобою серця. Відмова від шкідливих звичок (куріння, зловживання спиртними напоями і малорухливий спосіб життя) ще більше зміцнить здоров’я сильної половини людства.

Результати своїх досліджень вчені опублікували на сторінках журналу Circulation. Вони підсумовували: на 27% ризик серцево-судинних захворювань ймовірний у тих чоловіків, які курять, зловживають спиртним, ведуть малорухливий спосіб життя і відмовляються від сніданку.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитаннягодина тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
День червоної троянди: символіка, історія та секрети догляду за квітами
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитання4 хвилини тому
Держдопомога на вирощування бавовнику
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора
Нове заповідне урочище на Рівненщині
На Рівненщині з’явиться нове заповідне урочище «Шейхцерієве болото» для захисту червонокнижних рослин
1 хв на прочитанняВчора
Як виростити кріп на підвіконні
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитанняВчора
Контроль від ферми до столу: чому українські аграрії активно реєструють велику рогату худобу
1 хв на прочитанняВчора
В Україні оновили Порядок державного моніторингу вод
2 хв на прочитанняВчора
Бурштиновий екоцид під виглядом геологорозвідки: на Рівненщині знищено 50 гектарів родючих земель
2 хв на прочитанняВчора
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитанняВчора