Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Енерго
  • Біоетанол в Україні: будується 1 млн тонн потужностей, які потребуватимуть 3 млн тонн кукурудзи

Біоетанол в Україні: будується 1 млн тонн потужностей, які потребуватимуть 3 млн тонн кукурудзи

Європа щорічно споживає 6 млн тонн біоетанолу, що відкриває значний експортний потенціал для України.

1 хв на прочитання5 годин тому
Експортний потенціал біоетанолу: в Україні створюють нові потужності, що потребують 3 млн тонн кукурудзи Експортний потенціал біоетанолу: в Україні створюють нові потужності, що потребують 3 млн тонн кукурудзи
Поділитись:

В Україні в рамках індустріальних парків наразі будується близько 1 млн тонн потужностей для переробки кукурудзи на біоетанол. Для задоволення потреб цих заводів у сировині щорічно буде потрібно 3 млн тонн кукурудзи. Про це повідомив директор Української асоціації виробників біоетанолу Тарас Миколаєнко на конференції "Ведення агробізнесу в Україні" в Києві, пише Interfax-Україна.

Миколаєнко зазначив, що у кожному другому новому індустріальному парку передбачено виробництво біоетанолу. Він підкреслив, що за оптимістичного сценарію та повної завантаженості заводів кукурудза перероблятиметься на внутрішньому ринку.

Щодо експорту, експерт уточнив, що Європа щорічно споживає 6 млн тонн біоетанолу, що відкриває значний експортний потенціал для України. У рамках оновленої торговельної угоди українська сторона змогла збільшити квоту на експорт біоетанолу до ЄС до 125 тис. тонн (хоча спочатку планувалося 100 тис. тонн). У планах галузі на 2026 рік – збільшити цю квоту до 300 тис. тонн.

Водночас, очікується зростання споживання біоетанолу і на внутрішньому ринку. Миколаєнко нагадав, що з липня 2025 року у Верховній Раді зареєстровано законопроєкт, який передбачає запровадження з липня 2026 року в Україні обов`язкове додавання до пального понад 7% біоетанолу (в ідеалі частка має становити 10%). Аналогічна вимога діятиме до імпортного товару.

Крім того, галузеве об`єднання планує у 2026 році захистити власний внутрішній ринок. Миколаєнко заявив, що оскільки європейці використовують технічне регулювання як неторговельні бар’єри для зупинки експорту, українські виробники планують розробити та впровадити вітчизняну систему екологічної сертифікації для захисту українського ринку.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
 Фото: DW
Гетманцев роз’яснив оподаткування електромобілів з 1 січня 2026 року
1 хв на прочитання8 годин тому
Генасамблея ООН ухвалила Чорнобильську резолюцію України.
Генасамблея ООН ухвалила Чорнобильську резолюцію: засуджено атаку РФ та змінено транслітерацію
2 хв на прочитанняВчора
Кадрові рішення Кабміну: нові призначення в Мінекономіки та НСЗУ
Кабмін провів кадрові ротації в Мінекономіки та НСЗУ
2 хв на прочитанняВчора
Фото ЦТС
Екс-чиновника Міноборони підозрюють у незаконному продажу списаних військових кораблів
1 хв на прочитання10 Грудня 2025
Митні пільги в Україні: імпорт електромобілів сягнув 3 млрд грн у листопаді 2025
2 хв на прочитання10 Грудня 2025
Уряд забезпечив 60 мільярдів злотих для будівництва першої АЕС у Польщі
2 хв на прочитання10 Грудня 2025
Більше світла для побутових споживачів: нові рішення для стабілізації енергосистеми
2 хв на прочитання10 Грудня 2025
Чому власники демонтують сонячні панелі, незважаючи на екологічні переваги
2 хв на прочитання10 Грудня 2025
Більше з GreenPost