Догори
Дати відгук

Анатолій Шкрібляк: про участь «Добродія Фудз» на Gulfood

2 хв на прочитання07 Березня 2024, 16:25
Анатолій Шкрібляк: про участь «Добродія Фудз» на Gulfood Анатолій Шкрібляк: про участь «Добродія Фудз» на Gulfood
Поділитись:

«Добродія Фудз» презентувала свою продукцію на найбільшій світовій продовольчій виставці Gulfood, яка відбувалася з 19 по 23 лютого в місті Дубай, ОАЕ. Як зазначив керівник бізнес-групи «Добродія Фудз» Шкрібляк Анатолій Васильович, компанія представила флагмани з продуктового портфеля, а також новинки.

Про світову виставку Gulfood 

Gulfood – це місце зустрічі провідних представників світової харчової промисловості. Протягом 25 років ця динамічна виставка щороку збирає понад 80 000 учасників у Дубаї. Це місто є стратегічним торговельним хабом для експорту на арабські ринки. А ще Gulfood – це платформа для втілення найкращих рішень у сфері продовольства, які суттєво впливають на індустрію й вносять важливі інновації.

Анатолій Шкрібляк: про участь «Добродія Фудз» на Gulfood

Яку українську продукцію «Добродія Фудз» оцінили відвідувачі виставки 

Як повідомляє LB.ua, Шкрібляк Анатолій Васильович розповів, що відвідувачі ознайомилися з новинками виробництва й флагманами таких брендів:

  1. «Добродія» (вівсяні пластівці, порційні каші). 
  2. WOWOATS (безглютенова вівсянка). 
  3. YUMMOJI (сухі сніданки, десерти, снеки).
  4. San Grano (гранола та вівсяні пластівці).

За словами Анатолія Шкрібляка, відвідувачі Gulfood наочно переконалися у високій якості різноманітної української продукції «Добродія Фудз», у складі якої – лише натуральні інгредієнти. Як зауважив керівник бізнес-групи, товари виготовлені на сучасному автоматизованому виробництві з дотриманням міжнародних стандартів. А ще віднедавна продукція має кольорове маркування Nutri-Score. 

«Ми вводимо маркування з метою надання споживачам доступу до інформації про харчові цінності та користь продукції, а також для заощадження часу під час вибору товарів», – зазначає Анатолій Шкрібляк.

За його словами, виставка такого рівня є чудовою можливістю поділитися кращими українськими інноваціями. Анатолій Шкрібляк резюмує, що це була гарна нагода гідно представити Україну на світовому ринку продовольства. 

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.