Догори
Дати відгук

6 звичок, що уповільнюють старіння: обзаведись ними якомога раніше

Деякі з цих дій не вимагають жодних зусиль, але при цьому суттєво змінюють життя.

2 хв на прочитання01 Вересня 2023, 23:00
Поділитись:

Антіейдж-косметика зараз у тренді, і не дарма: люди роблять все можливе, щоб виглядати та відчувати себе молодше.

Але чи знаєш, що є кілька маленьких навичок, які уповільнюють старіння? Деякі з цих дій не вимагають жодних зусиль, але при цьому суттєво змінюють життя.

Шукай справжніх друзів

Як з’ясували вчені, люди які підтримують стосунки з друзями мають хороше здоров’я та самопочуття. Дослідники з університету Мічігану вивчили анкети 270 тисяч осіб і встановили, літні люди, які дорожать дружбою, більш активні, ніж ті, хто віддає перевагу самотності.

Став нову мету щодня

Острів Окінава у Японії називають землею безсмертних: його мешканці часто доживають до 100 років і більше. Окінавці вірять у «ікігай» — це слово складається з двох інших: ікі — жити та гай — причина. Це означає, що кожного разу, коли ти встаєш по дзвінку будильника, у тебе має бути якась мета — треба постійно втілювати нові плани в життя і пробувати нові хобі.

Їж більше рослинної їжі

Корови будуть у захваті! Як показують дослідження, тривалість життя вища у тих людей, раціон яких складається переважно з бобових, цільного зерна, овочів та фруктів. Дотримуючись такої дієти, можна продовжити життя на 10-13 років.

…і горіхи!

За даними Гарвардської медичної школи, у людей, які щодня їдять горіхи, нижчий ризик померти від серцевих захворювань та раку.

Живи за «гіпотезою бабусь»

На думку вчених, наші далекі пра-пра-пра, досягнувши солідного віку, брали на себе турботу про онуків, щоб звільнити їхніх мам та тат, які здатні полювати. Завдяки цьому люди похилого віку довше зберігали активність (адже поки не принесли мамонта, дітей доводиться годувати фруктами, за якими треба лізти на дерево) і жили довше. «Гіпотеза бабусь» не означає, що прямо зараз тобі слід вимагати від дочки народження онука — просто займайся фізкультурою та намагайся якнайбільше рухатися протягом дня.

Додай куркуму до свого набору спецій

За даними Клівлендської клініки, куркума зменшує запалення, знижує ризик серцевих та онкологічних захворювань, покращує пам’ять та допомагає впоратися з депресією. Відмінний привід додавати її в кожну страву – від смузі до яєчні!

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Ботулізм в Україні 2026: статистика, симптоми та правила безпеки
Підступність ботулотоксину: небезпечну отруту неможливо виявити за смаком чи зовнішнім виглядом
3 хв на прочитання4 години тому
Українець Іван Зінов’єв став чемпіоном світу з шахів
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання7 годин тому
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитання16 годин тому
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитанняВчора
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитанняВчора
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитанняВчора
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost
Закон 4699-IX: російську мову вилучено з Європейської хартії в Україні
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: Прокуратура України
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання6 годин тому
"Карпатський трамвайчик", с. Вигода
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання9 годин тому
Фото: Державна екологічна інспекція у Волинській області
Екоінспектори зафіксували масштабне розорювання прибережної смуги на Волині
2 хв на прочитання10 годин тому
«Революція фламінго» проти Трампа: що блокує євроінтеграцію Албанії
3 хв на прочитання12 годин тому
Національна гордість Бразилії: значення кашаси для світової барної культури
2 хв на прочитання13 годин тому
Символізм флористичної культури: як королева квітів завоювала провідні позиції у садівництві
2 хв на прочитання15 годин тому
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитанняВчора