Цільова аудиторія: - власники, ТОП-менеджери, технологи, маркетологи харчових компаній (виробники хлібобулочної та кондитерської продукції, м'ясної та молочної, бакалійних товарів, морозива, спортивних, дитячих, ферментованих напоїв та соків); - постачальники інгредієнтів, обладнання та пакування; - категорійні менеджери роздрібних мереж. Цей бізнес-захід варто відвідати, якщо ви: - шукаєте додаткові механізми розвитку експортного напрямку шляхом виготовлення продуктів здорового харчування, що стають все більш популярними; - прагнете, щоб у компанії був імідж підприємства, що дбає про здоров'я нації; - хочете ознайомитися з технологіями та обладнанням, що дозволяє зберегти користь продукту; - бажаєте з'ясувати готовність ритейлу сприяти поширенню цієї лінійки продуктів; - турбуєтесь про здоров'я та самопочуття своїх споживачів. Чек-пойнти бізнес-зустрічі: - конференція з тематичних питань розвитку галузі; - виставка виробників; - виставка інгредієнтів, обладнання та пакування; - зона переговорів виробник-ритейл |