Знай свої права: реклама і діти, пояснюють у Держспоживчслужбі

2 хв на прочитання09 Вересня 2024, 16:36
Вплив реклами на формування вподобань

За порушення законодавства про рекламу передбачена дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна та кримінальна відповідальність

Вплив реклами на формування вподобань і звичок дорослих людей дуже вагомий. Але особливо значному впливу піддаються саме діти, тому важливо створити умови, в яких вони будуть захищені від маніпуляцій в сфері реклами і будуть отримувати інформацію, що сприятиме формуванню правильних цінностей та здорових звичок.

З цією метою статтею 20 Закону України «Про рекламу» забороняється реклама:

До того ж, реклама не повинна містити зображення дітей у небезпечних ситуаціях чи за обставин, що у разі їх імітації можуть завдавати шкоди дітям або іншим особам, а також інформації, здатної викликати зневажливе ставлення дітей до небезпечних для здоров’я і життя ситуацій.

За порушення законодавства про рекламу передбачена дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна та кримінальна відповідальність відповідно до статті 27 Закону України «Про рекламу».

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: