Вєтрова Влада2 хв на прочитання09 Вересня 2024, 16:36
Вплив реклами на формування вподобань і звичок дорослих людей дуже вагомий. Але особливо значному впливу піддаються саме діти, тому важливо створити умови, в яких вони будуть захищені від маніпуляцій в сфері реклами і будуть отримувати інформацію, що сприятиме формуванню правильних цінностей та здорових звичок.
З цією метою статтею 20 Закону України «Про рекламу» забороняється реклама:
- з використанням зображень дітей, які споживають або використовують продукцію, призначену тільки для дорослих чи заборонену законом для придбання або споживання дітьми;
- з інформацією, яка може підірвати авторитет батьків, опікунів, піклувальників, інших законних представників дитини, педагогів та довіру до них дітей;
- з вміщенням закликів до дітей придбати продукцію або звернутися до третіх осіб з проханням зробити покупку;
- з використанням зображень (включно з графічними) застосування справжньої або іграшкової вогнепальної зброї, вибухових пристроїв, крім соціальної реклами, яка охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на профілактику правопорушень, забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, популяризацію патріотичного виховання (обмеження не застосовується до соціальної реклами, спрямованої на популяризацію воєнізованих та військових формувань у складі державних органів та на патріотичне виховання, а також до реклами та анонсів аудіовізуальних творів).
До того ж, реклама не повинна містити зображення дітей у небезпечних ситуаціях чи за обставин, що у разі їх імітації можуть завдавати шкоди дітям або іншим особам, а також інформації, здатної викликати зневажливе ставлення дітей до небезпечних для здоров’я і життя ситуацій.
За порушення законодавства про рекламу передбачена дисциплінарна, цивільно-правова, адміністративна та кримінальна відповідальність відповідно до статті 27 Закону України «Про рекламу».
Більше новин читайте на GreenPost.