Догори
Дати відгук

Зелений чай може знизити ризик інсульту: результати дослідження

Споживання щодня не менше семи чашок зеленого чаю може зменшити ризик смерті

3 хв на прочитання01 Жовтня 2022, 21:00
Поділитись:

Інсульт в обох формах – ішемічній (інфаркт мозку) та геморагічній (крововилив у мозок) – це одна з основних причин смерті та інвалідності у всьому світі. За даними японських учених, ризик його виникнення на 62% може знизити зелений чай.

У дослідженні, проведеному фахівцями з Університету Осаки в Суйті, виявили, що цей напій особливо корисний для запобігання небезпеці інсульту. Про це повідомляє видання Express.

Зазначимо, це захворювання небезпечне не тільки для літніх. Чверть усіх інсультів вражають людей віком до 65 років. Це, як правило, особи з підвищеним артеріальним тиском або високим рівнем холестерину.

Лікарі пояснюють, що коли артеріальний тиск досягає певного порога, підвищується ймовірність утворення тромбів, які можуть перешкоджати надходженню крові до мозку. З іншого боку, високий рівень холестерину сприяє утворенню бляшок в артеріях, які можуть відриватися і блокувати судини, що ведуть до мозку.

Таким чином, запобігання ризику інсульту зазвичай призводить до зниження ризику обох вищезгаданих станів.

Дослідження, учасниками якого стали японці, які пережили інсульт, показало: у тих, хто щодня випивав щонайменше сім чашок зеленого чаю, ризик смерті знижувався на 62% порівняно з людьми, які не вживали цей гарячий напій.

Споживання щодня не менше семи чашок зеленого чаю може зменшити ризик смерті від інсульту на 62%

Фахівці вивчили дані понад 46 000 японців віком від 40 до 79 років. У вибірку увійшли люди, які перенесли серцевий напад чи інсульт, або ні те, ні інше.

Респонденти повинні були заповнити анкети про спосіб життя, історію хвороби та дієти, включаючи споживання чаю та кави.

Дослідники відзначили, що часте споживання зеленого чаю, як правило, корелює з великим споживанням риби, фруктів та соєвих бобів.

Автор дослідження доктор Хіроясу, професор японського Університету Осаки в Суйті, зазначив: “Важлива відмінність у тому, що в японській культурі зелений чай зазвичай готують, заварюючи на воді і без цукру. Найздоровіший спосіб приготування такого напою – без додавання непотрібної кількості цукру”.

Результати дослідження показують, що споживання зеленого чаю призводить до значного зниження систолічного артеріального тиску та загального холестерину ЛПНЩ.

Однак, японські вчені не виявили, які аспекти зеленого чаю дали такі результати.

У той же час, за даними Harvard Health (США), основними корисними для здоров’я речовинами, що містяться в чаї, є поліфеноли, особливо катехін та епікатехін.

Було висловлено припущення, що молекули катехінів у зеленому чаї допомагають запобігти судинним захворюванням, таким як інсульт, завдяки їхній антиоксидантній та протизапальній дії. Зазвичай вони можуть блокувати виникнення таких станів, як гіпертонія.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання4 години тому
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання6 годин тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання10 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання3 години тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання5 годин тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання7 годин тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання8 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання9 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання11 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання13 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора