Печерський районний суд Києва без права внесення застави заарештував командира військової частини А4104 В’ячеслава Глазунова, який проходить у справі про катастрофу військового літака АН-26Ш під Чугуєвом в Харківській області.
«Коли під час польоту з'являється технічна несправність літака, командир екіпажу зобов'язаний припинити зліт. І швидкість йому це дозволяла. В цьому випадку був цей конвеєр. Злітна смуга має певну довжину, і є лінія старту. І якби все було за правилами, спрацював би датчик — і командир екіпажу прийняв би рішення зупинитися. Оскільки був конвеєр, то посадка відбулася за цією лінією розгону. Тобто відстань стала набагато меншою. І коли на такій швидкості спрацював цей датчик, екіпаж мав достатню швидкість, щоб зупинитися, але не мав відстані, технічної можливості безпечно припинити політ на землі ще. Тому він був вимушений злітати. І це саме через те, що попередній політ відбувся способом конвеєра», — пояснив слідчий ДБР Іван Пузиревський.
Також, за даними слідства, порушенням є те, що на літак допустили 18 штурманів замість 10, що збільшило загальну кількість військовослужбовців. Прокурори наголошують, що на борту було лише 10 парашутів і 10 кисневих масок. Це також є свідченням того, що кількість людей на борту була перевищена.
Нагадаємо, літак АН-26 зазнав аварії біля Чугуєва увечері 25 вересня. Він здійснював навчальний політ. Загинули 26 осіб. Вижив тільки один курсант.