Європейський Союз шукає шляхи підтримки виробників автомобілів, оскільки багато з них зіткнулися з перспективою штрафів у мільярди євро за невиконаннчя цільових показників викидів цього року. Про це пише Bloomberg.
Європейська комісія вивчає можливості допомоги в рамках плану дій для автомобільного сектора. Євросоюз відкриває стратегічний діалог з галуззю, намагаючись зберегти її конкурентоспроможність під час енергетичного переходу.
У межах цього процесу експерти визначають негайні рішення для збереження інвестиційних спроможностей галузі. Зокрема, розглядають можливі інструменти гнучкості, що європейська галузь залишиться конкурентоспроможною, не знижуючи загальні амбіції цілей на поточний рік. .
Автомобільні лобісти ЄС забили на сполох через перспективу штрафів у розмірі 15 мільярдів євро (15,6 мільярда доларів) у результаті недотримання вуглецевих квот. Щоб уникнути штрафів, автовиробники могли б «об’єднатися» з партнерами, які просуваються на шляху електрифікації. Та це може заграти на руку іноземним конкурентам.
Правила Євросоюзу вимагають від виробників автомобілів скоротити викиди CO2, і ті з них, кому важко дотриматись вуглецевих норм, опиняються перед вибором: сплатити мільярди євро штрафів, збільшити продажі електромобілів шляхом зниження цін або купити вуглецеві кредити у конкурентів, які менш забруднюють довкілля.
Більше новин читайте на GreenPost.