У рамках боротьби з викидами парникових газів провідні японські суднобудівники розпочинають розробку техніко-економічного обґрунтування для баржі, що працює на деревних гранулах. Очікується, що вони скоротять викиди на 22% порівняно з традиційним використанням викопного палива, пише 24 Канал.
Ця амбітна ініціатива, ініційована японськими компаніями NYK Line, NYK Bulk & Projects Carriers і Tsuneishi Shipbuilding у співпраці з британською компанією Drax Group, свідчить про стратегічний зсув Японії в бік використання відновлюваних джерел енергії.
Згідно з меморандумом про взаєморозуміння, консорціум має на меті дослідити життєздатність використання деревних пелет, що постачаються зі Сполучених Штатів і Канади, де їх виробляють Drax Group та інші компанії. Визнане відновлюваним джерелом енергії в декількох юрисдикціях, деревне паливо є багатообіцяючою альтернативою для промислового спалювання.
Наголошуючи на необхідності розумного поводження з відходами лісової промисловості в умовах зростаючих темпів вирубки лісів, учасники консорціуму підкреслюють важливість максимізації прибутку від лісових ресурсів.
Водночас ініціативи з проріджування лісів та лісорозведення сприятимуть підвищенню природного поглинання вуглекислого газу, що ще більше посилить екологічні переваги проєкту.
Більше новин читайте на GreenPost.