Столичний чат-бот із питань вивезення сміття розширив свої функції, розповідає «Екорубрика».
На першому етапі бот працював лише з великогабаритними відходами, бо їхні обсяги збільшилися з початку повномасштабної війни. Наразі КП «Київкомунсервіс» додали інші функції.
Тепер кияни можуть подати звернення, які стосуються контейнерів для роздільного збору, небезпечних відходів, твердих побутових відходів.
Ці пункти поділені на підпункти, що дозволяють повідомити про проблеми, пов'язані з вивезенням відходів: зламаний контейнер, перенакопичення чи розсипання сміття, витікання фільтрату.
Повідомляти про ці проблеми в боті можна цілодобово.
Надалі планують розширювати функціонал, зокрема ввести функцію оплати за вивезення відходів.
Нагадаємо також, що природоохоронці подали клопотання про створення заказника на Вільшанському водосховищі.