Догори
Дати відгук

Які овочі та фрукти можуть знизити ризик інсульту

Ризик можна зменшити на 9 відсотків

2 хв на прочитання12 Жовтня 2022, 09:30
Поділитись:

Вчені з’ясували, що фрукти та овочі з білою м’якоттю можуть значно знизити ймовірність інсульту через їх унікальні антиоксиданти. Інсульт виникає, коли приплив крові до мозку раптово утруднюється.

Ґрунтуючись на висновках дослідників Рочестерського університету (США), низка профілактичних заходів може знизити ризик інсульту. Зазвичай, щоб запобігти його настанню, лікарі призначають медикаменти, однак, як з’ясувалося, регулярне вживання ряду фруктів та овочів з білою м’якоттю знижує ймовірність негативного розвитку сценарію в рази.

Серед подібних овочів та фруктів фахівці виділили груші. Вони здатні нормалізувати артеріальний тиск і холестерин завдяки їх натуральній клітковині, відомій як пектин (пектин є неперетравним харчовим волокном, здатним утворювати гелеутворювальну масу, яка збирає зі стінок кишечника токсичні речовини і виводить їх з організму природним шляхом).

“Груші – хороше джерело клітковини та кількох корисних рослинних сполук включаючи катехін (антиоксиданти). Він, також міститься в яблуках і какао, може допомогти знизити кров’яний тиск, поліпшити здоров’я кровоносних судин і запобігти утворенню тромбів”, – сказано в статті.

Щоб переконатися в користі “білих” фруктів, у 2011 році група дослідників припустила, що груші можуть захистити мозок від інсульту. Після цього фахівці вивчили медичні карти понад 20 тисяч людей віком 40 років. Ні в кого не було серцево-судинних захворювань. Також вчені розпитали їх щодо вживання груш, яблук.

За десять років спостереження серед досліджуваних сталося 233 інсульти. Проаналізувавши дані, експерти дійшли висновку, що ті, хто регулярно їв груші, яблука та інші фрукти, овочі з білою м’якоттю, на 52% були менше схильні до ризику інсульту ніж ті, хто їх не їв.

Команда визначила, що ризик інсульту знижується на 9 відсотків із кожними 25 грамами білих фруктів та овочів, що споживаються на день.

“Зниження ризику інсульту, що спостерігається, може бути пов’язане з більш здоровим способом життя людей, які споживають дієту, багату фруктами та овочами”, – додали вчені.

За даними офіційної статистики МОЗ, щорічно в Україні відбувається близько 130 тисяч випадків інсульту, і до 40% пацієнтів помирають протягом першого місяця від початку захворювання. Близько 35% пацієнтів – люди працездатного віку. Сукупні втрати економіки України від інсульту можуть досягати 100 млрд.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
День жалоби у Запорізькій області 12 серпня
У Запорізькій області оголосили День жалоби за загиблими від російського обстрілу
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитанняВчора
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитанняВчора
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитанняВчора
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитанняВчора
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитанняВчора
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитанняВчора