Виявлено масові порушення у тарифах, понад мільйон гривень повернуть споживачам

1 хв на прочитання21 Червня 2025, 22:24
Фото: БЕЗ ТАБУ

За результатами 98 перевірок, у 86 випадках виявлено недотримання закону.

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) виявила системні порушення у формуванні тарифів на житлово-комунальні послуги. За результатами перевірок, проведених з початку 2025 року, українцям повернуть 1,16 мільйона гривень необґрунтовано нарахованих коштів.

Фахівці служби провели 98 позапланових перевірок підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, з метою контролю за економічною обґрунтованістю тарифів. Порушення законодавства було зафіксовано у 86 випадках, що становить майже 88% від загальної кількості перевірок. Найбільше зловживань виявлено у сферах централізованого водопостачання та водовідведення.

За результатами перевірок Держпродспоживслужба вжила таких заходів впливу:

«Захист прав споживачів — наш пріоритет. Ми оперативно реагуємо на випадки необґрунтованого підняття тарифів, адже прозорість та справедливість при їх формуванні — це базове право кожного громадянина, а не виняток», — наголосив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Що робити, якщо ви сумніваєтесь у правильності тарифів?

У відомстві закликають громадян у разі виникнення сумнівів щодо правильності нарахувань за житлово-комунальні послуги звертатися до територіальних органів Держпродспоживслужби або подавати скаргу через онлайн-форму на офіційному сайті.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: