Виробника IQOS змусили розкрити деталі досліджень і попередити про відсутність довгострокових даних

2 хв на прочитання3 години тому
Фото ілюстративне

Зміни стосуються тверджень про 95% зниження рівнів речовин і менший ризик для здоров'я

Антимонопольний комітет України (АМКУ) успішно завершив справу щодо поширення ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн» неточної інформації про властивості системи нагрівання тютюну IQOS. Компанія погодилася з висновками регулятора та повністю виконала його обов’язкові для розгляду рекомендації, надані ще 24 грудня 2024 року. Повідомляє Антимонопольний комітет України.

АМКУ встановив, що попередні заяви компанії щодо зниження рівнів певних речовин на 95% та меншого ризику для здоров’я порівняно зі звичайними сигаретами були неточними та недостатньо обґрунтованими.

Комітет встановив, що твердження про 95% зниження рівнів певних речовин було незрозумілим, оскільки не конкретизувало, які саме хімічні сполуки бралися для порівняння.

На виконання рекомендацій, компанія уточнила, що:

Найбільш важливим пунктом, на якому наполягав АМКУ, стало питання ризику для здоров'я. Комітет вказав, що твердження про менший ризик було неточним через відсутність посилання на конкретні дослідження та, що критично, застереження про довгострокові впливи.

ТОВ «Філіп Морріс» внесло такі зміни:

  1. Обґрунтування ризику: Уточнено, що висновок про менший ризик ґрунтується на доказах, які включають дані 10 клінічних та 18 неклінічних досліджень (тривалістю до 2 років), проведених науковцями компанії.
  2. Застереження про довгостроковість: Тепер обов'язково зазначається, що довгострокові епідеміологічні дослідження, які б виміряли вплив IQOS на здоров’я населення у часі та могли підтвердити або спростувати висновки про менший ризик, перебувають на стадії проведення і їхні результати наразі відсутні.

АМКУ наголосив на тому, що чітке й зрозуміле викладення такої інформації має особливу суспільну важливість, оскільки стосується здоров’я.

Наразі оновлені, більш прозорі твердження, поширюються лише на вебсайтах компанії та в інтернет-магазинах. У матеріалах бренд-рітейлу та в інших місцях поширення відповідних повідомлень повністю припинено.

Завдяки внесеним змінам, Антимонопольний комітет України констатував повне виконання рекомендацій. Споживачі тепер зможуть приймати більш усвідомлені рішення щодо використання продукції.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: