Догори
Дати відгук

Водний транспорт може розвантажити наші дороги на 30 млн тонн щорічно - Криклій

На переконання міністра, тема відновлення водного транспорту достатньо перспективна.

2 хв на прочитання16 Червня 2020, 12:29
Поділитись:

Річки – це екологічно і економно, вони можуть розвантажини наші дороги на 30 млн тонн щорічно. Крім того, є нові перспективи – зв’язок через Білорусь, великий амбітний проєкт «від варягів до греків».

Про це ідеться в інтерв'ю міністра інфраструктури Владислава Криклія. 

На переконання міністра, тема відновлення водного транспорту достатньо перспективна.

"Річкові перевезення були дуже популярні у 60-70 роках, а за часів незалежної України лише кілька операторів займалися ними, підтримували річкові термінали, але розвитку не було. Не утримувались шлюзи, зараз вони в аварійному стані і потребують інвестицій. На це закрили очі і перейшли на інші види транспорту. Але ними завжди треба балансувати, а річки – це екологічно і економно, вони можуть розвантажини наші дороги на 30 млн тонн щорічно", - зауважує Криклій. 

Крім того, міністр наголошує на нових перспективах – на  зв’язку через Білорусь, великий амбітний проєкт «від варягів до греків» за маршрутом Е40 через Польщу до Балтійського моря. І переконує, що проклавши цей шлях, з’єднаємо Чорне і Балтійське моря.

Міністр також зауважив, що у структурі МІУ є ДП «Укрводшлях», який досі фінансувався мінімально, аби проводити якісь мінімальні поточні роботи, але закон про внутрішні водні шляхи і ті зміни, які  зараз вносяться до Бюджетного кодексу, передбачають певні зміни у системі фінансування.

"Направлення з Державного дорожнього фонду 1% надходжень на користь цього ДП. Це приблизно 600-650 млн грн на рік, їх буде досить, щоб за 5-6 років модернізувати всі шлюзи по Дніпровському каскаду. Це і є розвиток річкової інфраструктури, який згодом привабить інвесторів", - вважає очільник міністерства інфраструктури.  

Як відомо, екологи вимагають відхилити законопроект про внутрішній водний транспорт.

 Експерти вважають, що Поліссю буде нанесено потужний удар, нищівний навіть, можна сказати. Відкриється більш активно ґрунтовий горизонт.

Екологи називають проект Е40 -  величезним природоруйнівним проектом, спрямованим побудувати купу гідротехнічних споруд та «окультурити» русла річок аби мати теоретичну можливість возити водою вантажі з Балтійського моря у Чорне і навпаки. Акцентовуючи увагу на тому, що експертний аналіз радіаційних небезпек показав неможливість будівництва водного шляху через Прип’ять та Київське водосховище.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Європарламент проголосував за заборону ЗПГ до 2026 року та трубопровідного газу до вересня 2027 року.
Європарламент затвердив повну відмову від російського газу
2 хв на прочитання5 годин тому
День випікання печива – 18 грудня
День випікання печива: свято солодких ласощів і кулінарної творчості
3 хв на прочитання6 годин тому
Зимове Сонцестояння: 21 Грудня 2025 Року
Зимове Сонцестояння: 21 Грудня 2025 Року
2 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
В Україну надійшло 70 тисяч доз вакцини ПЕНТА-Hib: захист від 5 хвороб одним щепленням
2 хв на прочитанняВчора
Бойлер як бомба: на Одещині вибух побутової техніки вщент зруйнував житловий будинок
1 хв на прочитанняВчора
Нові рішення Уряду для підтримки людей з інвалідністю - мобільність та сучасне протезування
2 хв на прочитанняВчора
Заступник Регіонального офісу водних ресурсів незаконно завищив ціну на електроенергію
1 хв на прочитанняВчора
На Одещині оголосили надзвичайну ситуацію державного рівня через наслідки масованих атак по енергетиці
1 хв на прочитанняВчора