Чеська супермодель Пауліна Порізкова була обличчям бренду косметики Estée Lauder у 1980-х. Тепер вона знову почала працювати з ним, проте відмовилася рекламувати засоби проти зморшок — і в компанії пішли назустріч, розповідає Vogue.
Порізкова знову підписала контракт із брендом, відстоюючи красу старіння через свій Instagram, де у неї понад мільйон підписників, а також через свою книгу «Без фільтру: хороше, погане і прекрасне». Наближаючись до 60-річчя, вона стала впливовим голосом для жінок, які хочуть почуватися помітними в будь-якому віці.
«Уперше я була представницею бренду. Тепер я посол, і для мене є щось в імені, у слові, що має значення. Цього разу [Лаудер] зв’язався зі мною, бо їм подобається те, що я роблю, а не лише мій вигляд. [В Instagram] я не викладаю красиві зображення того, яка я фотогенічна. Я була дуже відкритою та чесною щодо старіння та того, як, гадаю, ми, жінки, вступаємо в інший етап життя. Безумовно, ми все ще такі ж гідні, тільки інакше», — зізнається модель.
Повернувшись до бренду, Порізкова підкреслює, що не буде вкладати своє ім'я чи голос у термін «анти-старіння», а радше має намір продемонструвати, як ми можемо почуватися найкращими на будь-якому етапі свого життя.
Вона згадує, що сказала команді Estée Lauder на своїй першій зустрічі з радою директорів: «По-перше, я не буду робити нічого антивікового. Тож якщо вам це потрібно, я йду прямо зараз». Вони всі відповіли: «Ми знаємо, тому й звернулися до вас».
Модель не приховує, що їй подобається виглядати якнайкраще.
«Я страшенно люблю макіяж! Це відчуття гри, чи не так? Що стосується догляду за шкірою, то так, я намагаюся позбутися зморшок, але все одно хочу, щоб моя шкіра була осяйною та відображала те, якою вона є зараз. Я люблю доглядові засоби й використовую їх із побожністю», — говорить Пауліна Порізкова.
Більше новин читайте на GreenPost.