Догори
Дати відгук

Вчені з’ясували, у людей з якою групою крові найвищий ризик інфаркту

Носії другої і третьої груп страждають від тромбозу на 44% частіше.

2 хв на прочитання17 Травня 2022, 08:45
Поділитись:

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), серцеві захворювання є однією з основних причин передчасної смерті у всьому світі.  Згідно з дослідженнями, збільшувати ризик інфаркту фактично може група крові.

Група крові  (I)

Найнижчий ризик серцевого нападу у людей з першою групою крові. До такого висновку прийшли вчені з США, проаналізувавши дані про здоров’я понад 400 тис. осіб. 

З’ясувалося, що у носіїв другої і третьої групи крові ризик інфаркту в сумі на 8% вище, ніж у людей з групою крові O. результати роботи були опубліковані в журналі Американської кардіологічної асоціації (AHA).

Аналогічне дослідження за участю понад 1,36 млн осіб було проведено Європейським товариством кардіологів у 2017 році. Вчені виявили, що люди з II і III групою крові частіше страждають від серцево-судинних захворювань.

Група крові (III)

Люди з цією групою крові мають найвищий ризик інфарктів. У недавньому дослідженні вчені виявили, що він підвищений на 15%.

Група крові (II)

Однак у людей з другою групою крові  був виявлений максимальний ризик серцевої недостатності. За словами дослідників, шанси на появу цього захворювання були на 11% вище, ніж у людей з іншими групами крові. 

Як пояснили фахівці, серцева недостатність має тенденцію розвиватися поступово, на відміну від нападів, які відбуваються раптово.

За даними Європейського товариства кардіологів, підвищений ризик серцевої недостатності або інфаркту може бути пов’язаний з більшою ймовірністю утворення тромбів у людей з групами крові а і В, пише Best Life

За словами вчених, у них спостерігаються більш високі концентрації фактора фон Віллебранда, глікопротеїну плазми крові, пов’язаного з її згортанням. 

Зокрема, носії другої і третьої груп страждають від тромбозу на 44% частіше. 

Як пояснили фахівці, утворення згустків крові є головною причиною інфарктів, оскільки вони можуть “блокувати коронарну артерію і позбавляти серцевий м’яз кисню і поживних речовин”.

Джерело: сайт UkrHealth

До слова, названо 5 звичок з дитинства, які надто швидко старять.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання10 годин тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання14 годин тому
Скандал з НМТ на Одещині: діти провели 13 годин в укритті
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Новий препарат може допомогти зберегти м’язи під час схуднення
2 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитання47 хвилин тому
Фото ілюстративне: Kenny Goossen _ Unsplash
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитання2 години тому
Катаріна Матернова. Фото: Укрінформ
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитання3 години тому
Фото з відкритих джерел
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитання4 години тому
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитання5 годин тому
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання6 годин тому
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання9 годин тому
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання12 годин тому