Вчені з’ясували, у людей з якою групою крові найвищий ризик інфаркту

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), серцеві захворювання є однією з основних причин передчасної смерті у всьому світі.

2 хв на прочитання17 Липня 2021, 23:50
Вчені з’ясували, у людей з якою групою крові найвищий ризик інфаркту Вчені з’ясували, у людей з якою групою крові найвищий ризик інфаркту

Наукові дослідження все частіше дивують людей, адже відкривають нову інформацію на причини багатьох захворювань. Згідно з дослідженнями, збільшувати ризик інфаркту фактично може група крові, пише chasdiy.org.

Група крові I

Найнижчий ризик серцевого нападу у людей з першою групою крові. До такого висновку прийшли вчені з США, проаналізувавши дані про здоров’я понад 400 тис. осіб.

З’ясувалося, що у носіїв другої і третьої групи крові ризик інфаркту в сумі на 8% вище, ніж у людей з групою крові І. результати роботи були опубліковані в журналі Американської кардіологічної асоціації (AHA).

Аналогічне дослідження за участю понад 1,36 млн осіб було проведено Європейським товариством кардіологів у 2017 році. Вчені виявили, що люди з II і III групою крові частіше страждають від серцево-судинних захворювань.

Група крові  III

Люди з цією групою крові мають найвищий ризик інфарктів. У недавньому дослідженні вчені виявили, що він підвищений на 15%.

Група крові  II

Однак у людей з групою крові ІІ був виявлений максимальний ризик серцевої недостатності. За словами дослідників, шанси на появу цього захворювання були на 11% вище, ніж у людей з іншими групами крові.

Як пояснили фахівці, серцева недостатність має тенденцію розвиватися поступово, на відміну від нападів, які відбуваються раптово.

За даними Європейського товариства кардіологів, підвищений ризик серцевої недостатності або інфаркту може бути пов’язаний з більшою ймовірністю утворення тромбів у людей з групами крові ІІ і ІІІ, пише Best Life

За словами вчених, у них спостерігаються більш високі концентрації фактора фон Віллебранда, глікопротеїну плазми крові, пов’язаного з її згортанням.

Зокрема, носії другої і третьої груп страждають від тромбозу на 44% частіше.

Як пояснили фахівці, утворення згустків крові є головною причиною інфарктів, оскільки вони можуть “блокувати коронарну артерію і позбавляти серцевий м’яз кисню і поживних речовин”.

Нагадаємо, у жінок, які проживають у забруднених районах, менструація більш болюча.

Більше з розділу Здоров'я