Догори
Дати відгук

Вчені з'ясували, що помідори можуть знизити ризик інсульту

За період дослідження лише 70 чоловіків, які регулярно їли помідори, зіткнулися з цим станом.

1 хв на прочитання10 Жовтня 2023, 21:33
Поділитись:

Виявляється, томати сприяють зниженню ризику розвитку інсульту. Такого висновку вчені дійшли після тривалого дослідження протягом 12 років, у якому взяли участь фінські чоловіки.

Вчені з'ясували, що любителі томатів менше схильні до інсульту. Справа в тому, що за період дослідження лише 70 чоловіків, які регулярно їли помідори, зіткнулися з цим станом. Дослідники проводили порівняння з тими, хто взагалі не вживав помідорів.

У тих, хто їх їв регулярно, максимальна межа ризику становила не більше 55%, а інсульту, пов'язаного з появою тромбозу (ішемічного), – на 59%.

Вчені вважають, що така тенденція пов'язана з тим, що томати багаті антиоксидантом, лікопіном. Підвищений рівень цієї речовини у крові допомагає уникнути цього небезпечного для життя стану. Вчені виявили той факт, що лише у 11 із 259 учасників із найвищим показником лікопіну стався інсульт, а у чоловіків із низьким рівнем – у 25 із 258 чоловіків.

Таким чином, вчені зробили висновок про те, що у людини з підвищеним вмістом цієї речовини в сироватці крові ризик появи будь-якого інсульту, у тому числі ішемічного, буде мінімальним. Тому вони рекомендують регулярно включати томати до свого раціону.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Чим підживити перець у серпні для швидкого дозрівання плодів
1 хв на прочитанняВчора
Чому міліють Шацькі озера і чи винна лохина
Чому вода у Шацьких озерах відступає від берегів
1 хв на прочитанняВчора
«Мамонтові дерева» в Карпатах
Столітні велетні з Америки: як на Рахівщині прижилися справжні «мамонтові дерева»
1 хв на прочитанняВчора
Масова загибель риби у річці Мика в Радомишлі
Екологічна надзвичайна подія: у річці Мика загинуло понад 1,3 тисячі рибин
1 хв на прочитанняВчора
Загроза водної кризи в Україні: які регіони можуть залишитися без води
1 хв на прочитанняВчора
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитанняВчора
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитанняВчора
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитання09 Серпня 2026