Догори
Дати відгук

Вчені оцінили ризик смерті від серцево-судинних захворювань при вживанні алкоголю

Вчені з Університетського коледжу Лондона використовували результати щорічного обстеження здоров’я в Англії

1 хв на прочитання15 Травня 2022, 17:35
Фото: Лікування алкоголізму, тютюнопаління, ігроманії Фото: Лікування алкоголізму, тютюнопаління, ігроманії
Поділитись:

Британські дослідники провели серію метааналізів, щоб оцінити вплив вживання алкоголю на ризик загальної смертності та смертності від серцево-судинних захворювань.

Для цього вчені з Університетського коледжу Лондона використовували результати щорічного обстеження здоров’я в Англії (HSE) і аналогічного обстеження в Шотландії, а також дані UK Biobank Study за кілька років.

Крім того, аналізувалася інформація з 12 опублікованих раніше досліджень. Всього були вивчені дані більш ніж 48 тис. чоловіків і жінок. Результати дослідження були представлені  в журналі BMC Medicine, пише lhealth.info.

Згідно з ними, відзначалося зниження ризику при вживанні до 7 г алкоголю в день для смертності від усіх причин і до 8 г/день – для смертності від серцево-судинних захворювань. Також воно залишалося значущим при вживанні до 15 г/день.

Раніше и писали: Кардіолог пояснив, як пити алкоголь, щоб він розріджував кров та розширював судини

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання3 години тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитання5 годин тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання6 годин тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026