25.02.2020 Власників електричних скутерів, cігвеїв, гіробордів та гіроскутерів планують узаконити як учасників дорожнього руху. Відповідний законопроект внесли до розгляду Верховної Ради депутати від партії "Голос". Про це інформує GreenPost із посиланням на офіційне повідомлення партії "Голос".
Користувачі персонального легкого електротранспорту доволі часто нехтують елементарними правилами безпеки та наражають на небезпеку інших учасників дорожнього руху, зазначила депутат ВР Юлія Клименко, яка є одним з авторів законопроекту.
"Наше завдання – віднайти кращий баланс між людьми, які використовують новітню електротехніку та іншими учасниками дорожнього руху. Особливо це потрібно водіям, які щиро не знають, як реагувати на людей на електроколесах, гіроскутерах та електросамокатах", - пояснила Ю.Клименко.
Законопроект передбачає, що власники персонального електротранспорту, як і велосипедисти, мають право їздити по спеціальних велосипедних доріжках. Якщо їх немає, пересуватися можна по краю проїжджої частини дороги чи узбіччю.
Легкий електротранспорт має бути справний, обладнаний світлоповертачами та, якщо це передбачено розробниками, звуковим сигналом. Люди, які керують персональним електротранспортом у темну пору доби чи недостатній видимості, зобов’язані мати увімкнену фару або ліхтар.
До того ж, вони не можуть пересуватися на транспорті у стані алкогольного сп’яніння та під час їзди користуватися мобільними телефонами, тримаючи їх у руці.
Раніше GreenPost повідомляв, що в Мінінфраструктури придумали, як розширити мережу зарядних станцій для електротранспорту. Посадовці запевняють, що в найближчому майбутньому питання подорожі на електрокарах відпаде і стане куди простіше добиратись від міста до міста на будь-якому автомобілі з електричним приводом.