Догори
Дати відгук

Український часник переміг у Японії

Українська компанія-виробник часнику перемогла у міжнародному конкурсі корисної їжі без добавок

1 хв на прочитання16 Березня 2020, 23:18
Pixabay Pixabay
Поділитись:

Українська компанія-виробник часнику з Одещини "Агро-Патриот" перемогла у міжнародному конкурсі корисної їжі без добавок A.A. TASTE AWARDS WINNERS 2019 у Японії.

Журі оцінило  сорт часнику "Харківський фіолетовий", повідомила співзасновниця підприємства Наталія Сударкіна, передає GreenPost.

Всього у конкурсі взяло участь понад 400 учасників. Це, здебільшого, ресторани та виробники продуктів  із Азіатсько-Тихоокеанському регіону, Європі, Північної та Південної Америці, Африці та на Близькому Сході. Привітання з перемогою підприємство отримало і від посла України в Японії Ігоря Харченка.

Колегія журі конкурсу включає професіоналів харчової промисловості та напоїв, кухарів, дієтологів, науковців та харчових критиків. Критерії оцінювання включають перше враження про страви, аромат, візуальність, текстуру, смак, рівень смаку та рівень добавок, тощо.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.