01.03.2020
Через коронавірус міжнародні транспортні компанії підняли ціну своїх послуг на 40%. Це негативно відобразилося на українському експорті сільськогосподарської продукції, розповів голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошка у коментарі агенції УНІАН.
«Транспортні компанії підняли ціни на свої послуги приблизно на 40%. Таким чином, збільшилася собівартість продукції, яку Україна поставляє морським шляхом в Азіатський регіон - це не тільки Китай, а ще й Індонезія, Малайзія, Сінгапур, Гонконг, а також країни Перської затоки та інші», - розповів він.
За його словами, подорожчання логістики пов'язане з тим, що Китай через коронавірус сам почав менше експортувати, через що зменшився товарооборот і вихід в море суден з контейнерами. Найбільше це позначилося на експорті товарів з доданою вартістю, які перевозяться в контейнерах - м'ясо птиці, яйця, свіжі яблука та інші фрукти, морозиво і різні товари в упаковці.
Як зазначає експерт, ситуація з коронавірусом стимулює попит на свіжі фрукти, однак у такій ситуації Україні складно конкурувати з традиційно «фруктовими» країнами.
За останніми даними, від коронавірусу померли 2979 людей, а кількість інфікованих зросла майже до 87 тисяч. Медикам вдалося вилікувати майже 42,5 тисячі осіб, проте понад 7,5 тисяч пацієнтів все ще перебувають у важкому стані.
В Україні не зафіксовано жодного випадку захворювання на коронавірус.