Догори
Дати відгук

Україна впровадить енергетичне маркування за оновленими вимогами ЄС

Постачальник і розповсюджувач також повинні зробити посилання на клас енергоефективності продукції

2 хв на прочитання20 Липня 2022, 09:30
Поділитись:

Українські підприємства матимуть рівні конкурентні можливості з європейськими виробниками, а імпортери зможуть пропонувати тільки ті товари, що відповідатимуть вимогам технічного регламенту. В Україні з 1 серпня 2023 року набувають чинності вимоги нового Технічного регламенту енергетичного маркування енергоспоживчої продукції для виробників, постачальників та розповсюджувачів. Вимоги застосовуються до техніки та обладнання, що вводиться в обіг або в експлуатацію, йдеться в пресрелізі Держенергоефективності.

Регламент розробляли Держенергоефективності спільно з Міненерго на основі Регламенту Європейського Парламенту і Ради ЄС. Він передбачає маркування продукції та надання стандартної інформації щодо її енергоефективності, споживання енергії та інших ресурсів під час її використання, а також додаткову інформацію про продукцію за новими нормами ЄС.

Постачальники повинні забезпечити, щоб кожна окрема одиниця продукції безкоштовно супроводжувалася точними друкованими етикетками та інформаційними листами продукції.

Розповсюджувач повинен: демонструвати у видимий спосіб етикетку, надану постачальником або оприлюднену, зокрема для дистанційного продажу через Інтернет; надавати споживачам інформаційний лист продукції, а на запит – також і в друкованій формі у пункті продажу. Постачальник і розповсюджувач також повинні зробити посилання на клас енергоефективності продукції у візуальній рекламі та технічних рекламних матеріалах для конкретної моделі.

"Енергетичне маркування – це європейський інструмент, який стимулює виробництво і використання саме енергоефективних товарів. На виконання Закону України "Про енергетичну ефективність" ми впроваджуємо цілу систему енергомаркування енергоспоживчої продукції", – сказав Віктор Білько, заступник Голови Держенергоефективності.

Завдяки енергомаркуванню споживачі зможуть:

  • отримувати інформацію про технічні характеристики енергоспоживчих продуктів;
  • обирати більш енергоефективні товари;
  • зменшити споживання енергії;
  • використовувати енергоефективне та екологічне обладнання протягом тривалого строку експлуатації.

Вітчизняні підприємства матимуть рівні конкурентні можливості з європейськими виробниками енергоспоживчих товарів, а імпортери будуть зобов’язані надавати тільки ті товари, що відповідатимуть вимогам технічного регламенту.

“Впровадження енергомаркування також сприяє розробці інновацій та інвестуванню у виробництво енергоефективних товарів”, – зазначили в матеріалі.

 До слова, німецька компанія SMA долучилася до Асоціації сонячної енергетики України.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Ліквідація наслідків атаки в Одесі: МВА не називає термінів відновлення світла та води
Терміни відновлення електро- та водопостачання в Одесі наразі невідомі, — МВА
1 хв на прочитанняВчора
Фото: ДСНС Одещини
Наслідки російської атаки в Одесі: місто без світла, тепла та води, є постраждалі
2 хв на прочитанняВчора
Енергокриза в Україні: тривалість відключень світла варіюється через руйнування генерації та особливості енергомережі.
Чому графіки відключень відрізняються в регіонах
2 хв на прочитання12 Грудня 2025
Експортний потенціал біоетанолу: в Україні створюють нові потужності, що потребують 3 млн тонн кукурудзи
Біоетанол в Україні: будується 1 млн тонн потужностей, які потребуватимуть 3 млн тонн кукурудзи
1 хв на прочитання12 Грудня 2025
Гетманцев роз’яснив оподаткування електромобілів з 1 січня 2026 року
1 хв на прочитання12 Грудня 2025
Генасамблея ООН ухвалила Чорнобильську резолюцію: засуджено атаку РФ та змінено транслітерацію
2 хв на прочитання11 Грудня 2025
Кабмін провів кадрові ротації в Мінекономіки та НСЗУ
2 хв на прочитання11 Грудня 2025
Екс-чиновника Міноборони підозрюють у незаконному продажу списаних військових кораблів
1 хв на прочитання10 Грудня 2025