Україна оголосила про введення обмежень на імпорт дизельного пального індійського походження. Починаючи з 1 жовтня, усі партії цього ресурсу проходитимуть обов’язкову процедуру відбору та лабораторного аналізу проб. Повідомляють USM. Обмеження застосовуються за аналогією з тими, що раніше були запроваджені щодо турецького пального.
Згідно з уточненою інформацією, обмеження стосуються винятково продукції компанії Reliance Industries, яка надходить із порту Сікка. Це рішення не торкнулося дизелю з НПЗ Vadinar Refinery, оскільки поставок звідти на український ринок не було.
Це рішення має суттєві наслідки для ринку, оскільки в серпні індійське пальне становило 18% від усього українського імпорту, що дорівнювало 119 тис. тонн.
Трейдери прогнозують, що після введення обмежень попит зміститься на постачання з Близького Сходу та Середземномор’я. Наприклад, вже відновилися поставки дизелю з Італії та Саудівської Аравії.
Водночас оператори очікують, що вартість ресурсу може зрости. Це пов'язано з вищими преміями за нові партії та подорожчанням танкерних перевезень.
На ринку вже з’явилися гравці, готові заповнити звільнені обсяги. Частину поставок готові забезпечити грецькі постачальники, а також польська група UNIMOT. Компанія заявила про готовність подвоїти експорт пального в напрямку України, що може суттєво стабілізувати ситуацію на ринку.
Більше новин читайте на GreenPost.