Україна відмовляється від індійського пального, шукаючи нових постачальників

1 хв на прочитання3 години тому
Обмеження імпорту дизелю з Індії: що буде з цінами

З 1 жовтня Україна запроваджує додатковий контроль за партіями дизельного пального, що надходить з Індії

Україна оголосила про введення обмежень на імпорт дизельного пального індійського походження. Починаючи з 1 жовтня, усі партії цього ресурсу проходитимуть обов’язкову процедуру відбору та лабораторного аналізу проб. Повідомляють USM. Обмеження застосовуються за аналогією з тими, що раніше були запроваджені щодо турецького пального.

Згідно з уточненою інформацією, обмеження стосуються винятково продукції компанії Reliance Industries, яка надходить із порту Сікка. Це рішення не торкнулося дизелю з НПЗ Vadinar Refinery, оскільки поставок звідти на український ринок не було.

Це рішення має суттєві наслідки для ринку, оскільки в серпні індійське пальне становило 18% від усього українського імпорту, що дорівнювало 119 тис. тонн.

Трейдери прогнозують, що після введення обмежень попит зміститься на постачання з Близького Сходу та Середземномор’я. Наприклад, вже відновилися поставки дизелю з Італії та Саудівської Аравії.

Водночас оператори очікують, що вартість ресурсу може зрости. Це пов'язано з вищими преміями за нові партії та подорожчанням танкерних перевезень.

На ринку вже з’явилися гравці, готові заповнити звільнені обсяги. Частину поставок готові забезпечити грецькі постачальники, а також польська група UNIMOT. Компанія заявила про готовність подвоїти експорт пального в напрямку України, що може суттєво стабілізувати ситуацію на ринку.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: