Російська пропаганда називає перший політ прототипу літака SJ-100, раніше відомого як імпортозаміщений Superjet New, «важливим кроком на шляху створення основи для розвитку російської цивільної авіації з опорою на можливості національного авіапрому».
Проте аналітичний Телеграм-канал dragon-dances наголошує, що в російському «імпортозаміщення» російським приладом за документами може вважатися електронний блок, у якого вся начинка зарубіжна, але корпус зварений в Росії.
«Так званий імпортозаміщений Суперджет — це паперовий трюк, коли обладнання зняли зі старих Суперджетів, перекрутили болтики на корпусах на інші, і раптово завдяки цьому вийшов російський літак. Проблема всього цього паперового тріумфу на втіху вождям у тому, що ніхто не бачив виробництва в Росії безлічі ключових авіаційних елементів. Виробництво датчиків, авіоніки, процесорів, двигунів зрештою — якби в Росії це вміли робити, репетували б на весь світ. Проте тиша. У Росії таке не вміють», — вважає dragon-dances.
Тим часом уряд РФ висунув вимогу відродити авіапром масштабів СРСР за два роки.
З програми розвитку авіатранспортної галузі випливає, що з 5 літаків цього року виробництво має зрости до 40 машин 2024-го і 80 — 2025-го. До 2028 року російський авіапром повинен випускати 200 цивільних літаків. До 2030 року планується наростити виробництво цивільних літаків у 46 разів. Наприклад, самих МС-21 має випускатися по 70 штук на рік. Хоча навіть у пізньому СРСР кінця 1980-х заводи виробляли щороку не більше 60–70 машин.
Також нагадаємо, що у Таїланді зламався ще один російський Боїнг-777.
Окрім того, у Росії розікрали бюджет перспективної машини для піхоти.