Щороку ця виставка стає місцем зустрічі для національних та міжнародних стейкхолдерів органічної харчової продукції з доданою вартістю з усього світу.
Цьогоріч Україна представлена на заході двома Національними павільйонами та колективним стендом, ідеться у повідомленні Міністерства аграрної політики та продовольства України. Ще 3 компанії презентують свою продукцію окремими експозиціями. Загалом експортний потенціал українського органічного сектору розкривають 38 компаній, що є найбільшою кількістю експонентів за всю історію участі України на BIOACH.
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич наголосив, що органічний сектор України демонструє стійкість та оригінальні бізнес підходи, які допомагають триматися на плаву попри всі виклики. Він зазначив, що експорт органічної продукції у 2022 році залишився майже на тому ж рівні, що і у 2021-му, а Україна стала третім найважливішим постачальником органічної продукції до ЄС.
Цього року вперше на виставці BIOFACH відбулося представлення державного логотипа для органічної продукції на Національному павільйоні України та маркованої ним продукції.
«Ми пишаємося, що державний логотип для органічної продукції сьогодні вже можна побачити на українських органічних продуктах. Завдяки акредитації нашого першого органу сертифікації, запуску двох державних реєстрів, які веде Мінагрополітики, і близько 200 сертифікованих операторів національне органічне законодавство активно впроваджується», - наголосив Маркіян Дмитрасевич.
У межах роботи національних експозицій України на BIOFACH 2024 експортери презентують такі органічні продукти (групи продуктів):
«Просування та підтримка українського експорту — один із ключових напрямів діяльності Офісу з розвитку підприємництва та експорту. Ми активно підтримуємо й експортерів органічної продукції, створюючи для них можливості для представлення продукції на міжнародних галузевих виставках. BIOFACH є одним із ключових майданчиків для щорічного нетворкінгу стейкхолдерів органічного сектору з усіх куточків планети. Саме тому Установа за підтримки партнерів зі Швейцарії, ЄС та США вже третій рік поспіль організовує Національний павільйон України на цьому заході. Також завдяки фінансуванню міжнародних партнерів у 2023 році організовано національні експозиції для участі органічних виробників на ANUGA та Middle East Organic & Natural Products Expo. Підписання експортних контрактів за результатами участі українського бізнесу в міжнародних виставках є найкращим показником рентабельності реалізації таких проектів», — зазначив заступник директора державної установи з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» Андрій Литвин.
Україна також представлена в межах роботи Конгресу BIOFACH 2024, який у 2024 році проходить під гаслом «Їжа майбутнього: вплив жінок на стійкі системи харчування» та присвячений трансформаційній силі жінок в агропродовольчому секторі та їхній ролі у створенні більш сталого майбутнього для системи органічних харчових продуктів.
Так, під час роботи Конгресу буде проведено захід за участі представниць українського бізнесу, державних та неурядових організацій, які поділяться досягненнями та викликами органічного сектору України нині.
Більше новин читайте на GreenPost.