• Новини
  • Астро

У науковців з’явилося вагоме підтвердження теорії про позаземне зародження життя

Саме астероїди мільярди років тому могли доставити на Землю елементи, які могли відіграти ключову роль у появі життя.

1 хв на прочитання13 Жовтня 2024, 22:24
Зображення згенеровано ШІ Зображення згенеровано ШІ

Батьківські тіла астероїдів класу C могли принести ключові леткі та багаті на органічні речовини сполуки на планети земної групи на ранніх стадіях Сонячної системи. Зокрема, науковці знайшли на астероїді Рюгу сполуки, які могли відіграти ключову роль у появі життя на Землі. І це вагоме підкріплення теорії про те, що необхідні життя елементи потрапили на Землю завдяки падінню цих космічних об'єктів. Результати нової наукової роботи опубліковано у журналі Nature Astronomy, розповідає «Дзеркало».

Зразки астероїда Рюгу доставив на Землю в 2020 р. космічний апарат, який раніше відправили до цього об'єкта, щоб дослідити його склад. Новий аналіз зразків, виконаний за допомогою рентгенівської спектрометрії, показав, що у складі космічного каменю є такі важливі елементи, як гідратований магній, амоній і фосфор, які відіграють ключову роль для появи життя.

Дослідники вважають, що саме астероїди могли доставити ці елементи на Землю мільярди років тому. При цьому автори роботи поки що не поспішають робити остаточні висновки, оскільки мають намір дослідити інші астероїди для підтвердження гіпотези позаземного зародження життя.

Більше новин читайте на GreenPost.